Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, dette var en kjempefin bil. Skal bli spennende å se hvordan bilen blir med de kommende oppgraderingen. Får jeg spørre hvor mye de originale M6 felgene kostet? Vurderer selv å kjøpe M6 felger til 535'n.. :)

Skrevet

I utgangspunktet kostet felgpakken 21k på GS, (de har igjen ett sett nå).

Siden de skulle dreises måtte jeg få de uten dekk pålagt. Dermed ble det litt dyrere. (totalt)

Trur det kostet nesten 4000 for dreiing, 500 i frakt og 1000 for pålegg av dekk. Pluss at jeg kjøpte svarte hjulbolter til ca 600 trur jeg. (Kom senere en hjulene så de ble ikke satt på i år)

Skrevet
Da har de fleste delene ankommet. :D

Men fant ut at M5 leveres jo kun i shadownline og de har jo ikke lakkerte lister, så listene er av slik strukturplast :P Lurer på hva jeg skal gjøre med det, har egentlig ikke lyst til å ha den strukturen, for listene skal lakkeres. Noen som vet om listene på facelift fangerne passer på M5 fanger?

Er bare å pusse vekk strukturen på listene/ha godt med fyller på. Lakkerer fikser det for deg ;) Funket flott på mine ihvertfall..

tips: ikke senk bilen før etter vinteren, M5 fangerene er lagd i drittsprø plast så min er sprukket alle veier :)

Skrevet
I utgangspunktet kostet felgpakken 21k på GS, (de har igjen ett sett nå).

Siden de skulle dreises måtte jeg få de uten dekk pålagt. Dermed ble det litt dyrere. (totalt)

Trur det kostet nesten 4000 for dreiing, 500 i frakt og 1000 for pålegg av dekk. Pluss at jeg kjøpte svarte hjulbolter til ca 600 trur jeg. (Kom senere en hjulene så de ble ikke satt på i år)

Takk for svar. Så 21.000kr (ink. BMWCCN rabatt?) var inkludert dekk? Hva slags og i hvilke dimmensjoner? Har tilgang på profesjonell dreier så det blir ikke den største kostnaden eventuelt. :)

Skrevet

Er ikke medlem så har ikke rabbat. Er det rabbat på gs? Dette er vel egentlig tilbudspris så trur ikke man kan få mere rabbat på dette settet. er med dekk ja. Se på gs. Men du må lete på e60, 63, 64. Da de ikke "passer" på E39

Dim: 235/35/19 og 265/30/19

Skrevet
Ja, dette var en kjempefin bil. Skal bli spennende å se hvordan bilen blir med de kommende oppgraderingen. Får jeg spørre hvor mye de originale M6 felgene kostet? Vurderer selv å kjøpe M6 felger til 535'n.. :)

OT: Legg opp en tråd om 535'en, Saltkjelen! Er kjempespent på å se :D

Skrevet

Da er den orginale skiltholderen for framfangeren bestilt. Trur det blir finere og feste skiltet på den...

Tenker å på å bestille skilt holdere med valgfri tekst. Har dere noen forslag på tekst?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...