Citrus Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Ble forøvrig pris for Best Shine i helga
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Gratulerer så mye! Ikke rart du fikk den premien der akkurat
Yngvejos Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Skal si denne ble fin. Hvordan ble bilen å kjøre med spax coilovers? Fremdeles behagelig?
Citrus Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Nå er bilen satt bort til vinterlagring. Men fram til den ble satt bort synes jeg spax fungere meget godt. Til og begynne med hadde jeg fram demperne nesten på maks høyde, da ble hjelpe fjæren helt sammen pressa og bilen ble veldig stiv. Den fikk og fikk kraftig retur når den sto på det mykeste. Etter at jeg slapp ned litt mere slik at hjelpe fjæra fikk spillerom ble senkesettet helt anderledes. Bilen er lav og fjærer lite, men man har fremdeles komforen grunnet de småfjærene på fram demperne.
Larsegutt Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Meget flott bil! Har en sølv Toruing selv og har vurdert 2x2 blås på eksosen. Er det mye bråk av de pottene? Hadde ikke gidda å tatt et lyd-opptak til youtube el lignende vel!?
Yngvejos Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Hvordan holdt du igjen støtdemperstanga når du strammet toppmutteren på coiloverene forran? Det ser ut til at man kun kan holde igjen med fastnøkkel på mine og den passer ikke gjennom pipa til mutteren.
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Nydeli bil ser du holder til på oppdal, ikke så langt ifra meg!! hvor lakkerte du bilen? Er resultatet like bra på nært hold? Ser nydeli ut på bildene skal lakkere bilen til sommeren jeg også, men vet ikke hvor ennå
Citrus Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Denne var flott! Takk Meget flott bil!Har en sølv Toruing selv og har vurdert 2x2 blås på eksosen. Er det mye bråk av de pottene? Hadde ikke gidda å tatt et lyd-opptak til youtube el lignende vel!? Lyden er lik orginal, så det ble bare utsendemessig. Hvordan holdt du igjen støtdemperstanga når du strammet toppmutteren på coiloverene forran?Det ser ut til at man kun kan holde igjen med fastnøkkel på mine og den passer ikke gjennom pipa til mutteren. Samme problemet stusset vi også på. Men siden det var låsmutter og at den bare skulle settes intill. Brukkte vi luftskralle som vi startet og stoppet slik at den dro seg til litt for hver gang. Det er viktig å ikke stramme formye da staget er hult og kan knekke. Nydeli bil ser du holder til på oppdal, ikke så langt ifra meg!! hvor lakkerte du bilen? Er resultatet like bra på nært hold? Ser nydeli ut på bildene skal lakkere bilen til sommeren jeg også, men vet ikke hvor ennå Jeg lakkerte bilen på huus bil & mekkverksted. Lakkeringen ble bra. Men de brukte litt tid på å få den montert skikkelig sammen igjen.
Citrus Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Er godt igang med vårpussen Før våtsliping Etter våtsliping, rubbing, polering og voks. Begynnt våtsliping panser Polert panser, mangler enda voks. Våtslipt ene siden
håk Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Wow... Er svarte biler rene er det penest, og din blir virkelig ren! ingen swirls! Gratulerer
Armanic Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Våtsliping er jo det de i USA gjør hele tiden. Våtsliper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå