Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Nå er bilen satt bort til vinterlagring.

Men fram til den ble satt bort synes jeg spax fungere meget godt.

Til og begynne med hadde jeg fram demperne nesten på maks høyde, da ble hjelpe fjæren helt sammen pressa og bilen ble veldig stiv. Den fikk og fikk kraftig retur når den sto på det mykeste.

Etter at jeg slapp ned litt mere slik at hjelpe fjæra fikk spillerom ble senkesettet helt anderledes. Bilen er lav og fjærer lite, men man har fremdeles komforen grunnet de småfjærene på fram demperne.

Skrevet

Meget flott bil!

Har en sølv Toruing selv og har vurdert 2x2 blås på eksosen. Er det mye bråk av de pottene?

Hadde ikke gidda å tatt et lyd-opptak til youtube el lignende vel!? :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvordan holdt du igjen støtdemperstanga når du strammet toppmutteren på coiloverene forran?

Det ser ut til at man kun kan holde igjen med fastnøkkel på mine og den passer ikke gjennom pipa til mutteren.

Skrevet

Nydeli bil :D ser du holder til på oppdal, ikke så langt ifra meg!! hvor lakkerte du bilen? Er resultatet like bra på nært hold? Ser nydeli ut på bildene :D skal lakkere bilen til sommeren jeg også, men vet ikke hvor ennå :?

• 1 month later...
Skrevet
Denne var flott!

Takk :)

Meget flott bil!

Har en sølv Toruing selv og har vurdert 2x2 blås på eksosen. Er det mye bråk av de pottene?

Hadde ikke gidda å tatt et lyd-opptak til youtube el lignende vel!? :)

Lyden er lik orginal, så det ble bare utsendemessig.

Hvordan holdt du igjen støtdemperstanga når du strammet toppmutteren på coiloverene forran?

Det ser ut til at man kun kan holde igjen med fastnøkkel på mine og den passer ikke gjennom pipa til mutteren.

Samme problemet stusset vi også på. Men siden det var låsmutter og at den bare skulle settes intill. Brukkte vi luftskralle som vi startet og stoppet slik at den dro seg til litt for hver gang. Det er viktig å ikke stramme formye da staget er hult og kan knekke.

Nydeli bil :D ser du holder til på oppdal, ikke så langt ifra meg!! hvor lakkerte du bilen? Er resultatet like bra på nært hold? Ser nydeli ut på bildene :D skal lakkere bilen til sommeren jeg også, men vet ikke hvor ennå :?

Jeg lakkerte bilen på huus bil & mekkverksted. Lakkeringen ble bra. Men de brukte litt tid på å få den montert skikkelig sammen igjen.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er godt igang med vårpussen

IMG_4481.jpg

Før våtsliping

IMG_4580.jpg

Etter våtsliping, rubbing, polering og voks.

IMG_4456.jpg

Begynnt våtsliping panser

IMG_4462.jpg

Polert panser, mangler enda voks.

IMG_4495.jpg

Våtslipt ene siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...