Sevenord Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Sist sett natt til idag 25.nov ca 0030. Parkert i Tåsenveien 36, Oslo. Reg KB26286 Ring meg gjerne asap på 46662246 dersom noen har sett den. Spre gjerne ordet. Den er jo vanskelig å ikke se. Sto på originale alufelger nå. KONTAKTINFO 46662246. Tord heter jeg. På forhånd takk folkens. Update, kjennemerker utenom stripene: - Alu bagasjegrind - Chrome eksos - Hella kjørelys montert i fronten - Bulk på venstre bakskjerm Adminedit: En trist sak, men vi har nok med BMW her inne.
Sevenord Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Update med facebookgruppe http://www.facebook.com/group.php?gid=4 ... 7106971154 Takker til alle som melder seg inn og sprer ordet!
Fredrik Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Vi (moderatorpanelet) har besluttet at denne tråden skal åpnes igjen iom. at vi bør føre en nogenlunde konsekvent politikk når det gjelder OT tråder i bimmers. Jeg vil imidlertid understreke at da tråden ble stengt hadde dette isolert sett ingen relasjon til trådforfatteren. Det at tema i tråden er OT var avgjørende for beslutningen. Med tanke på div. andre tråder som også er i kategorien OT... og stadig er aktive... er det forståelig at enkelte reagerte negativt på at akkurat denne tråden ble stengt. Dette betyr imidlertid ikke at den prinsippielle siden av saken er endret... for det er den ikke, men vi ønsker naturligvis i størst mulig grad et forum der alle forstår kjørereglene og føler seg hjemme. Vi vil innenfor overskuelig fremtid endre på dagens relativt liberale praksis når det gjelder OT tråder. Årsaken er kort og godt at det har blitt for mange OT tråder og det gjør det vanskelig å holde en nogenlunde fornuftig profil vis a vis vår interesse for BMW. Jeg håper naturligvis at denne tråden kan medføre at Sevenord får tilbake sin MX-5... noe annet vil være en skam... for stort mer kjøreglede enn en MX-5 tilbyr er det få andre bilmodeller som kan varte opp med. Jeg kjøpte i 1990 en av de aller første "norske" MX-5´ene som kom til landet og den var absolut ingen dårlig erstatning i forhold til en Porsche 944 som jeg hadde stor glede av to-tre år tidligere. Så etter et kort intermesso i Tulletråden kan vi fortsette med innlegg i denne tråden. Har noen sett bilen eller har andre interessante opplysninger vedr. bilen ?
StianA Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 har snakket med tord ringte han i går, er ganske sikker på at jeg så bilen på utkanten av larvik på e18, kjørte mot kr.sand torsdag kveld kl 1800 tia.
E34 ///M Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Uff! Kjipe greier:( At noen aldri lærer(tenker)! Håper du finner den i god behold:D
Andreas1 Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Uff! Kjipe greier:( At noen aldri lærer(tenker)! Håper du finner den i god behold:D Lærer hva da? Det er da ikke bileiers feil om bilen blir stjålet?
wagon Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Så faktisk en slik ved Sharif på søndag kl 14, men uten hvite felger. Så ut som den sleit med glatte dekk. Om det var din vet jeg ikke, så ikke på skiltnr dessverre. Men så helt lik ut.
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Uff! Kjipe greier:( At noen aldri lærer(tenker)! Håper du finner den i god behold:D Lærer hva da? At ikke folk lærer ikke å stjele andres biler.
Stonescream Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 shit, denne har jo stått parkert fint rett nedenfor (40 meter ca) fra der jeg bor og jeg som trodde det var et bra sted å bo på og at bilen min sto trygg. Har sett den bilen flere ganger når jeg går forbi til jobb, men ikke sett den etter datoen den ble stjelt desverre. Håper du får den tilbake
Fredrik Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 shit, denne har jo stått parkert fint rett nedenfor (40 meter ca) fra der jeg bor og jeg som trodde det var et bra sted å bo på og at bilen min sto trygg. Har sett den bilen flere ganger når jeg går forbi til jobb, men ikke sett den etter datoen den ble stjelt desverre. Håper du får den tilbake Jeg vet ikke om jeg forstår deg riktig, men hvis du så den aktuelle bilen før datoen den ble stjålet... var bilen ganske sikkert ennå ikke stjålet og sto parkert der den skulle iht. eieren. At du ikke har sett bilen etter datoen den ble stjålet skyldes nok sikkert at bilen er... stjålet. Alternativt må eieren ikke ha vært klar over at bilen var stjålet på det tidspunktet du så bilen... eller ?...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Nå tror jeg du missforsto litt Fredrik. Han har sett den der han bor, altså eieren bor nok rett ved Stonescream. Så han trodde han bodde på et tyverisikkert sted. Noe han ikke gjorde. Men han har desverre ikke sett den etter datoen den ble stjelt.
Fredrik Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Nå tror jeg du missforsto litt Fredrik. Han har sett den der han bor, altså eieren bor nok rett ved Stonescream. Så han trodde han bodde på et tyverisikkert sted. Noe han ikke gjorde. Men han har desverre ikke sett den etter datoen den ble stjelt. OK... den utlegningen gir litt mer mening... Jeg håper naturligvis også at bilen kommer til rette.
E34 ///M Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Uff! Kjipe greier:( At noen aldri lærer(tenker)! Håper du finner den i god behold:D Lærer hva da? Det er da ikke bileiers feil om bilen blir stjålet? Dette var da rettet til den/de som har stjålet bilen... Selvfølgelig IKKE mot EIER av bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå