Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å se litt engasjement for å få denne saken gjennåpnet. Ble litt paff selv, da det er såpass mye annet urelatert til BMW i denne kategorien.. Anywho, takk til Ballder som faktisk laget en eget tråd. Det varmer ;)

Også takk til Kongstian som ringte meg! Har i ettertid hørt at det var en maken mx5 med hvite striper der i området, så det er mye mulig det var den du så.

Ellers så er bilen borte, og jeg ser egentlig liten grunn til å tro at den dukker opp igjen nå... Etter to uker.. Dukker den opp igjen er det sikkert ikke mye å ta vare på uansett.

Papirer er sendt forsikringsselskap så det er igrunn bare å vente på oppgjør derfra. Så er det stress med å finne seg ny bil. Har selvsagt lyst på BMW, men siden det skal forsikres i mitt navn så vet jeg ikke om jeg tar meg råd til det. Ikke enda.. Dessverre..

Skrevet
Morsomt å se litt engasjement for å få denne saken gjennåpnet. Ble litt paff selv, da det er såpass mye annet urelatert til BMW i denne kategorien.. Anywho, takk til Ballder som faktisk laget en eget tråd. Det varmer ;)

Også takk til Kongstian som ringte meg! Har i ettertid hørt at det var en maken mx5 med hvite striper der i området, så det er mye mulig det var den du så.

Ellers så er bilen borte, og jeg ser egentlig liten grunn til å tro at den dukker opp igjen nå... Etter to uker.. Dukker den opp igjen er det sikkert ikke mye å ta vare på uansett.

Papirer er sendt forsikringsselskap så det er igrunn bare å vente på oppgjør derfra. Så er det stress med å finne seg ny bil. Har selvsagt lyst på BMW, men siden det skal forsikres i mitt navn så vet jeg ikke om jeg tar meg råd til det. Ikke enda.. Dessverre..

Dette må vel være en morsom arvtager? :) Har jeg hatt råd kunne denne fort blitt potensiell nr2 bil.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Skrevet

Jeg har sett litt på den der ^^

MEN, utrolig nok har bilen dukket opp i god behold! Ingenting som tyder på innbrudd bortsett fra litt røyklukt og en tom ølboks.

Dette hadde jeg ikke trodd altså :D

Skrevet

bare hyggelig ;)

men mulig at det var den bilen jeg så, var jo mørkt og prikk lik din hehe ;)

men bra den har dukket opp igjen;) mere info om dette?

mvh stian

Skrevet
Jeg har sett litt på den der ^^

MEN, utrolig nok har bilen dukket opp i god behold! Ingenting som tyder på innbrudd bortsett fra litt røyklukt og en tom ølboks.

Dette hadde jeg ikke trodd altså :D

Men woot, så flott!! :D :D Details please? Hvemhvahvor?

Skrevet

Nå har jeg pratet kjapt med politiet. En mann ble pågrepet i natt, og bilen ble da tauet inn. "En mann løp fra bilen" var det jeg fikk høre.

Bilen ble funnet i Sinsenområdet.

Jeg ser ingen tegn på innbrudd, alt av låser er i orden, alt ser egentlig helt ut som da jeg forlot den. Bra er jo det! Nesten for bra!

Det eneste jeg ikke kan finne akkurat nå er Headuniten til cdpilleren. Hva vedkommende skal med en billig headunit UTEN å ta med cdspilleren er jo en gåte i seg selv.

Tenkte å ta å vaske bilen og gå igjennom litt nøyere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...