Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har akkurat montert Xenon lys i bilen min på langlysene, men når jeg skrur de på, så blacker instrumentene ut akkurat i oppstarten liksom.. noen som vet hva som kan gjøre det? er 55w 6000k xenon lys..

Skrevet

Lysa trekker masse strøm i oppstarten. Kanskje du bør bruke relè og bruke spenningen til originalpære til styrestrøm?

Eg har forøvrigt ikkje nokre sånne problem med min e34. Eg har 50w sett i fjernlysa på den. (koblet originalledningssett direkte på ballasten) Har forøvrigt hatt settet i 4 år no.

Skrevet
Hei, har akkurat montert Xenon lys i bilen min på langlysene, men når jeg skrur de på, så blacker instrumentene ut akkurat i oppstarten liksom.. noen som vet hva som kan gjøre det? er 55w 6000k xenon lys..

Interessant, jeg har akkurat montert 35w 4300k hb4 xenon i grøftelysa. Og når jeg setter de på blinker alle varsellamper et kort øyeblikk :shock: Noen ganger er det bare fjernlyslampa som blinker. Fungerer som det skal bortsett fra dette, håper ikke dette kan være skadelig for noe?

Skrevet

Trondbrandsen: Akkurat det samme som med meg, bare at nålene i dashbordet faller istedet, men da kjører jeg jo nissan primera og.. kan da umulig være skadelig??

Skrevet

Dette problemet hadde jeg også på min tidligere bil, en Primera GT, meget plagsomt og bilen stopppet nesten hver gang jeg slo på xenon lysene...

Jeg bare kjøpte et annet type sett, og vips så var det i orden.

Det skal også sies at en venn av meg kjøpte mitt som jeg hadde problemer med, og på hans bil (Passat 2000) virker det aldeles utmerket.

Burde vel kanskje også si det, at jeg tror at det ikke er så veldig sunt for bilen, da det er mulig at det er EMP som slår ut, og den kan vel kanskje skade noe på sikt? (Meget usikker)

Skrevet

når jeg starter 35w xenon grøft, ae, 35 w xenon i nær og fjern samtidig, så pleier den digitale klokka å restarte seg :-P samt at utetempen tar en liten pause....

en bil tar jo ikke direkte skade av å gå tom for strøm, så tviler på at det har mye å si...

Skrevet

Grunnen til dette er at batteriet ikke klarer den høye startstrømmen. dvs batteriet ditt begynner nok bli klart til utskift.

nytt batteri så er saken løst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...