Mexos Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Synes det er helt på trynet at det stenges en tråd hvor man etterlyser en stjålet bil når det tydeligvis er helt greit å poste tråder både om utroskap, fylla og at man får unger. Hvis alle som får barn, skal ut å drikke eller har samlivsproblemer skulle lage nye tråder på dette forumet så ville det skli helt ut og se meget useriøst ut etterhvert. Derfor forstår jeg ikke hvorfor en bilrelatert tråd blir stengt, mens alt annet mulig rart får være. Var jo ikke lenge siden at det ble gitt beskjed om at også tulletråder her inne kun skulle inneholde bilprat. Hvor er logikken for sensuren?
Sir Hofstad Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Synes det er helt på trynet at det stenges en tråd hvor man etterlyser en stjålet bil når det tydeligvis er helt greit å poste tråder både om utroskap, fylla og at man får unger. Hvis alle som får barn, skal ut å drikke eller har samlivsproblemer skulle lage nye tråder på dette forumet så ville det skli helt ut og se meget useriøst ut etterhvert. Derfor forstår jeg ikke hvorfor en bilrelatert tråd blir stengt, mens alt annet mulig rart får være. Var jo ikke lenge siden at det ble gitt beskjed om at også tulletråder her inne kun skulle inneholde bilprat. Hvor er logikken for sensuren? Spørs hvem du er eller?
Fredrik Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Jeg begynner å bli satans lei av PINGLETE moderatorer som ikke har BALLER til å si ifra når de stenger en tråd. Dersom en tråd STENGES eller MODERERES så SKAL moderator gi grunn. Det er min mening! Moderatorens handling skal ikke kommenteres, men dersom noen er uenig så skal den samtalen taes over PM. Hverken admin eller moderatorene trenger spesielt store baller for å stenge en tråd... det bestemmer vi helt suverent, men jeg skrev faktisk i min kommentar årsaken til at tråden om den forsvunnede MX-5´en ble stengt. Vi har nok med BMW i dette forumet, men tillater enkelte avsporinger på subjektivt grunnlag (som vi bestemmer). Hvorfor er det slik lurer du på iom. at vi har ganske mange tråder som ikke handler om BMW ?... Vel... først og fremst handler det om hvilke emner som har en bred appell (interesse for mange) her inne og det har ikke nødvendigvis en stjålet Mazda. Et mulig alternativ for Sevenord hadde vært å skrive innlegget i Tulletråden (som dere kunne ha bumpet i en evighet hvis så skal være)... og hvis ikke det er godt nok er ikke bimmers stedet for savnede Mazda´er. Hadde det handlet om en BMW derimot... Hvis noen mot formodning ikke forstår denne meldingen kan de skrive en PM til undertegnede og/eller til admin og på en informativ måte fortelle hvorfor vi skal skrive om alle mulige typer savnede biler her inne... så får vi evt. vurdere hva vi gjør i fremtiden.
Anbefalte innlegg