Ørjan^^ Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 de er i slitent stoff og jeg har skinn, hvor mye vill du gi isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 men forpulte granskog for en jæææææææææææææææææævli deilig bil du holder på med da. nei å nei.. selge e30..................... KONGEEEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Are Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Ka farge e da og har du eit bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 men forpulte granskog for en jæææææææææææææææææævli deilig bil du holder på med da. nei å nei.. selge e30..................... KONGEEEEEEE Hehe jo takk ståle! Vi kan jo bytte biler Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ka farge e da og har du eit bilde? Har desverre ikke bilder men kan skaffe, uansett så er det grått stoff i midtpartiet og sorte i sidestøttene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Skamrå E21 du har Var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Utrolig nydelig bil, du har Ørjan. en kompis av meg hadde det som første bil når hanfikk lappen i 1983. Å vi var, i alle fall var det det vi trodde helt formenn på veien den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Her er noen bilder med felgene på jeg er ganske fornøyd , Men neste år skal jeg få spesial lagt coilovers fra GAZ slik at den blir lav, skal også kjøpe breiere baner bak. men for denne sesongen skal jeg alltid greie meg med å kjøre slik noen dårlige mobilbilder.. Bedre bilder kommer utover i sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 råeste bilen jeg har sett noensinne, fyfaen.. ska selge alt! NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Denne var sinnsykt pen. Jeg er veldig missunnelig på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nice, men lavere? Skal du skrape nedi alleveier? Nydeleg E21:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Sinnsykt pent! Kjør på med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Sinnsykt pen bil tror det var denne jeg kommenterte på BMW gruppa på facebook også Eier var IKKE intressert i og selge den der Men ikke så rart.la bildene tale for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 kom over et bilde av den her syns den også var sinnsykt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 sjelden vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå