Eksos Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Tenkte prøve lakkere vinterfelgene mine, har ingen bilder av min egen bil med felgene, så fant en på finn.no som ligner. Noen som kan farge felgene svarte? Kanskje litt senk også, da min bil har det... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Tøff bil Der ja det hjalp mye må jeg si ....tøft Har M-tech I liggende som jeg må få på så ... må jeg nok kjøpe vinkelsliper ja ..hehe Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Noen som vil prøve? Lage litt stemning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ikke rare greiene, men fresh'et opp fargene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har lest igjennom nesten hele tråden nå. Moro å se igjen bilder jeg redigerte for to år siden, og fortsatt huske de fleste. Det har vært MYE dårlig fra min kant, men vil si at noen ble bra ihvertfall. Har lært mye i denne tråden, men jeg har ikke vært like aktiv i PS nå som før så ligger vel omtrent på samme nivå som for halvannet år siden. Kan det grunnleggende pluss noe til så da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 På det første, er det mulig å få litt SENK? Sånn, perfekt senk. God og lav! Slam it! hehe. Og, sote ruter, og mørkere baklykter? Og HVIS du klarer, å få et bilde av bilen med sorte hjul? MATT svart. og et med MATT SVART SENTER. Og en med original på. Det hadde vært gullegull! Samme gjelder på dette. Få bilen i bakken. Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Kan noen forsterke himmelen og gjør den vakker! Og dette bilde kan noen få bilen til og bli midtpunktet på en måte! Ellers gjør hva dere vil, kan bli tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Nokken som kan redigere vekk dei svarte merkene på støfangaren til den orange M3'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 noen som vil prøve seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Noen som vil fikse litt på mine bilder? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hvis noen kunne photoshoppet nye felger på min E46 hadde jeg vært sikkelig takknemlig Står i det dilemma av mellom sølv felger med blank kant, "gull" felger med blank kant eller m5 replica felger, de med de lange "eiker" Bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 har ikke rekt og fått tatt den på prøvetur enda, så har ikke blitt noen grombilder enda! men legger ut noen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Og dette bilde kan noen få bilen til og bli midtpunktet på en måte! http://images.bimmers.no/files/6y770ws27kxb7jgxtd2p.jpg slik? Edit: Eventuelt slik ?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå