HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Synes dette er et pent bilde av m3'n. Kan det bli enda penere? Indeed it can. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 sjå ka du kan få te av dette da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 har sjoppa litt på det... men hvis noen vil ta den helt ut, så be my guest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 hey hey! matt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Åssen fikk du til DET da? Gir meg over jeg ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 er vel bare å bruke matte verktøy eller noe... hmmm... har en del å lære... selv om noen av tingene er på det extreme området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Matte verktøy? Steike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Matte verktøy?Steike... lol, det er ikke mye du ikke kan gjøre med Photoshop for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Matte verktøy?Steike... lol, det er ikke mye du ikke kan gjøre med Photoshop for å si det sånn.. så sant som det kan få blitt! er det cs3 på de fleste av dere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lar deg gjøre magikken jeg Steike ass.. PS har jeg ikke peiling på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Matte verktøy?Steike... lol, det er ikke mye du ikke kan gjøre med Photoshop for å si det sånn.. så sant som det kan få blitt! er det cs3 på de fleste av dere eller? CS3 her ja.. har ikke fått installert CS4 enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 har det kommet? hmmm... åssen ser arbeidsvinduet ditt ut? jeg sliter litt med å finne ting, og jeg får ikke til å klippe ut felger, og sette inn nye som passer i størrelsen... er det noen muligheter for at du kan si hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Lar deg gjøre magikken jeg Steike ass.. PS har jeg ikke peiling på... Ingenting er umulig. For et halvt år siden kunne jeg knapt bruke de enkleste funksjonene i photoshop. Man lærer utrolig fort når man først kommer inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 CS3 her også, har hatt opplæring i dette på skolen. Men har fortsatt mye å lære, kan liksom bare det mest grunnleggende Men er artig uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå