HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 har det kommet? hmmm... åssen ser arbeidsvinduet ditt ut? jeg sliter litt med å finne ting, og jeg får ikke til å klippe ut felger, og sette inn nye som passer i størrelsen... er det noen muligheter for at du kan si hvordan? Hehe tja, kan vel ikke snakke om slikt her Har egentlig ikke laget mitt egendefinerte arbeidsvindu jeg. Har kun de fleste basic funksjonene framme, og trenger jeg noe mer henter jeg det fram. Kunne nok forbedret dette og spart masse tid, men har ikke gjort det enda Når det kommer til å klippe ut og lime inn felger, er jeg faktisk ikke helt sikker. Har gjort veldig lite eller ingenting av slik "modding" av biler i Photoshop egentlig.. så der må du spørre noen andre. Men vil tro du lett kan finne ut ved å google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Frie tøyler på dette: noen som klarer sort/mørkt senter på Rondellene? ingen som gidder å prøve seg på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Har ikke gjort så mye,men litt skarpere og litt mer fargemetning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Frie tøyler på dette: noen som klarer sort/mørkt senter på Rondellene? ingen som gidder å prøve seg på denne? Joo, jeg gidd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Er du kompis med Vidar Theisen, Steffan?? Haha, kongebilde nissen. Skal sende dette bilde til brod'ern, så han ser hvem han ligner på . @ E.H.D: Takk for flott modd, ble bra & en ny avatar av det der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Takker og bukker! noen som tør og prøve seg på sort senter på felgene? eller er det kanskje mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hadde satt pris på noen tøffe versjoner av disse bildene... Ikke _for_ mye dilldall, men ja - noe kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 noen som kan lage noe fint av disse? og kanskje hjelpe med å tone rutene litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Smuuuud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Har ikke gjort så mye,men litt skarpere og litt mer fargemetning. du må prøve å begrense det litt... ser fake ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Gjør det dere måtte ønske selv Ingen som vil "freshe" det opp litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 ødelegger mye med bimmers.no på bunnen, men skal prøve litt... vil du ha det "EXTREME" eller bare litt fargeklaring og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 jeg har drevet med fotoshop på hobby basis i 3år, og er langt ifra pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå