///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 du glemte å fjerne det grønne på bilen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 du glemte å fjerne det grønne på bilen hehe... Fjernet det i vinduene bak, jeg har ikke skills nok til å fjerne det grønne på bilen uten at det skal gå utover kvaliteten på bildet. Men jeg kan gjøre et forsøk da 5 minutter.. Takk for tipset btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 vet ikke jeg heller hehe... derfor hadde jeg bare latt lyktene være lilla, og resten hadde jeg hatt sort hvitt... men hvis du får det til, så må du si hva du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Dette var det beste jeg fikk til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 det hjalp GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Takk Selective Colors, så valgte jeg Green og stilte litt opp og ned der alt ettersom hva som passet meg og deretter Yellow (siden det er litt gult i det grønne) og gjorde akkurat det samme der til det ble brukbart. Det er vel den eneste måten jeg vet om går, men er ikke alltid den fungerer, men heldigvis gjorde den det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Min versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Happyhenke : Får du gjort noe spennende med e30`n på side 19? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 how happy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Var litt trollsk/eventyr-stil over det bildet HappyHenke, stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ja, blurtool er fin til å gjøre det hehe... så kan du også smelle på et contrast layer for å hjelpe til enda mer du kan se at det er blur tool hvis du går nærme bildet, for det er vanskelig å blurre helt inntil bilen, med mindre du vil bruke mange timer Sorry mac, bruker ikke blur tool og til info så har nesten alle av bildene jeg redigerer minst 5 layers med forskjellige misjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hvordan får du til den effekten slik at det blir mørkere på kantene? Marquee tool med Feathering og 3år egentrening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Kunne noen gjort noe lignene med min ? (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Det skal jeg vel kunne prøve på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ja, blurtool er fin til å gjøre det hehe... så kan du også smelle på et contrast layer for å hjelpe til enda mer du kan se at det er blur tool hvis du går nærme bildet, for det er vanskelig å blurre helt inntil bilen, med mindre du vil bruke mange timer Sorry mac, bruker ikke blur tool og til info så har nesten alle av bildene jeg redigerer minst 5 layers med forskjellige misjoner. det har mine også hehe... men hva bruker du for å lage den mørke kanten uten at den virker inn på mitten av bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå