Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk :-)

Selective Colors, så valgte jeg Green og stilte litt opp og ned der alt ettersom hva som passet meg og deretter Yellow (siden det er litt gult i det grønne) og gjorde akkurat det samme der til det ble brukbart. Det er vel den eneste måten jeg vet om går, men er ikke alltid den fungerer, men heldigvis gjorde den det nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blurtool er fin til å gjøre det :-D hehe... så kan du også smelle på et contrast layer for å hjelpe til enda mer ;-)

du kan se at det er blur tool hvis du går nærme bildet, for det er vanskelig å blurre helt inntil bilen, med mindre du vil bruke mange timer ;-)

Sorry mac, bruker ikke blur tool :)

og til info så har nesten alle av bildene jeg redigerer minst 5 layers med forskjellige misjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blurtool er fin til å gjøre det :-D hehe... så kan du også smelle på et contrast layer for å hjelpe til enda mer ;-)

du kan se at det er blur tool hvis du går nærme bildet, for det er vanskelig å blurre helt inntil bilen, med mindre du vil bruke mange timer ;-)

Sorry mac, bruker ikke blur tool :)

og til info så har nesten alle av bildene jeg redigerer minst 5 layers med forskjellige misjoner.

det har mine også hehe... men hva bruker du for å lage den mørke kanten uten at den virker inn på mitten av bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...