///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hvordan får du til den effekten slik at det blir mørkere på kantene? Marquee tool med Feathering og 3år egentrening haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Det skal jeg vel kunne prøve på ja hvordan lager du speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Matsi du har vel ikke et bilde til fra samme vinkel der bilen ikke står på gress? Kan bli litt klur å få det til fordi dekkene forsvinner ned i gresset. Men jeg skal selvfølgelig prøve nå, men om du hadde et til så hadde det vært max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kopierer bilen uten bakgrunn og snur bilen opp ned og fjerner deler av bilen med marquee tool med feathering værtfall den måten jeg ville gjort det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Det skal jeg vel kunne prøve på ja hvordan lager du speilet? Kopierer bilen,Flip vertical, layer mask på den bilen som er opp ned, så tar jeg en gradient over der, så må jeg bare prøve meg fram med gradienten til jeg finner speilbildet slik jeg vil ha, også hvor mye av bilen som skal synes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 aha... nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 noen redigere dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Matsi, må nesten ha et bilde der bilen ikke står på gress, gresset går så langt opp på felgen og mye forsvinner ned i gresset slik at det ikke blir noe bra å lage gjenspeiling. Om du har på asfalt så er det det aller beste. Vet ikke om jeg vil poste det jeg laget engang, fordi det ble mislykket. Men om du har et annet så vil jeg gjerne ordne et til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Noen andre her som vil prøve seg på E30`n på side 19? eller er det så mye elementer og dritt at det ikke går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kan godt prøve, men blir bare å ta vekk bakgrunnen.... bilder er jo veldig dårlig da... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kan godt prøve, men blir bare å ta vekk bakgrunnen.... bilder er jo veldig dårlig da... hehe... Var det meg du svarte der? Ja, veit bildet er dårlig Går ikke ann å legge bilen på en annen bakgrunn heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Har lært veldig mye i denne tråden.. Tok for meg ett bilde her i dag og det var jo ødelagt til å begynne med, men fikk det endel bedre ved hjelp av mange av de metodene beskrevet her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kan godt prøve, men blir bare å ta vekk bakgrunnen.... bilder er jo veldig dårlig da... hehe... Var det meg du svarte der? Ja, veit bildet er dårlig Går ikke ann å legge bilen på en annen bakgrunn heller? Joda, men spørs hvilken bakgrunn han må velge. Fordi hvis bakgrunnen er av god kvalitet og bildet av bilen er av dårlig vil dette bli veldig falskt. Derfor er det mye lettere/bedre å arbeide med bilder av god kvalitet. Mulighetene er også da mye større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kevin... bilde 1: for mye grønt! bilde 2: var gnaske fint... lex: bilde var vanskelig å jobbe med... skal prøve å få til noe stilig i morra krever visst litt arbeid det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå