BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kevin... bilde 1: for mye grønt!bilde 2: var gnaske fint... lex: bilde var vanskelig å jobbe med... skal prøve å få til noe stilig i morra krever visst litt arbeid det der Selvfølgelig var det for grønt, for det så slik ut etter jeg hadde tatt det bildet, er derfor jeg har fikset på det på bilde nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 beklager at jeg ber om styling :s men som General major kommanderer jeg dere! hehe! denne fronten på min bil? Kan tak og panser også lakkes sort?? (grill må forbli chrome) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 for styling bruk denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... hop+tr%E5d en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 snork muffins...løytnant, tre av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Generalløytnant Breitbau, Løytnant Muffins ber om anmodning å arrestere Generalmajor PenguiN- for bullshit ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kevin... bilde 1: for mye grønt!bilde 2: var gnaske fint... lex: bilde var vanskelig å jobbe med... skal prøve å få til noe stilig i morra krever visst litt arbeid det der Supert Da venter jeg i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Å snu seg til general løytnanten hjelper deg ikke! å snakke slikt til en general uten til og med å titulere han med Gen. er en straffesak! Vent til General major Hofstad ser dette, da blir det krigsrett på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Noen som kunne tenkt seg å gjøre noe som dette: Med det bildet her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Å snu seg til general løytnanten hjelper deg ikke! å snakke slikt til en general uten til og med å titulere han med Gen. er en straffesak! Vent til General major Hofstad ser dette, da blir det krigsrett på deg! da kommer jeg og ødelegger moroa og sier bytt tråd, ellers degraderer jeg deg til fenrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Thanks Men gjerne med M-tech skrift nede til høyre, eller ett annet egnet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 argh! anyways, lag svart panser og tak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Thanks Men gjerne med M-tech skrift nede til høyre, eller ett annet egnet sted Eg leita ette funksjonen, men "///Mysild" er vell raskere enn meg å ødelegger all moroa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå