///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 saevik tar helt av nå! bildene av e46 var litt mørke, men ellers bra.... 5 serien var kul PenguiN: stfu! bilen din er fin som den er haha ^^ ikke lenge til du må tømme sisterna nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Thanks Men gjerne med M-tech skrift nede til høyre, eller ett annet egnet sted Eg leita ette funksjonen, men "///Mysild" er vell raskere enn meg å ødelegger all moroa.. nei da... du skal fikse dette selv trikset er text tool... prøv deg fram du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Thanks Men gjerne med M-tech skrift nede til høyre, eller ett annet egnet sted Eg leita ette funksjonen, men "///Mysild" er vell raskere enn meg å ødelegger all moroa.. nei da... du skal fikse dette selv trikset er text tool... prøv deg fram du Takk for negative kommentarer, da er det bare en vei det kan gå hehe.. Text tool ja, hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 slik snakker man ikke til en general... du får hjelpe pingvinen å tømme dassen du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 mysild, orka du å hjelpe en gammel røver? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 jeg er veldig dårlig til slike ting... kan gjøre et forsøk, men blir nok med forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Sorry, men ville ha litt kulere tekst men kan ikkje finne dette i Elements.. Peiling du mysild om det ikkje eksisterer der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 er ikke sikker... muffins har nok et svar... men elements skal jo være litt "tynnere" utstyrt så kanksje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 noen som vet hvodan man får metallicfarge på noe som ikke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Er det noen som klarer å lage det svart "inni" vinduene på dette bildet? ..så skal jeg ikke mase mer på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 svart eller tonet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mysild er jo så flink til å bruke tekst på bildene Har Photoshop Elements selv, og jeg har hvertfall mulighet til å velge akkurat den skrifttypen jeg vil. Du velger bare tekstverktøyet, så kan du velge skrifttype i verktøylinjen som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Ja det finner eg, men i den verktøylinjen har eg ingen som ligner på dei som er på E30 her f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mysild er jo så flink til å bruke tekst på bildene Har Photoshop Elements selv, og jeg har hvertfall mulighet til å velge akkurat den skrifttypen jeg vil. Du velger bare tekstverktøyet, så kan du velge skrifttype i verktøylinjen som kommer opp bruker ikke tekst på bilder jeg ikke har tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå