///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Ja det finner eg, men i den verktøylinjen har eg ingen som ligner på dei som er på E30 her f.eks.. det kan man lakke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 svart eller tonet? Ikke tone eller sote rutene, men gjøre sånn at det ser ut som det er svart bakgrunn i vinduene også. Ser litt dumt ut med svart rundt hele bilen utenom gjennom vinduene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Der er noe rart i baksete ditt som får vinduet til å sjå lite ut.. Dårlig bilde så ser ikkje heilt hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 svart eller tonet? Ikke tone eller sote rutene, men gjøre sånn at det ser ut som det er svart bakgrunn i vinduene også. Ser litt dumt ut med svart rundt hele bilen utenom gjennom vinduene.. aaa, sann trodde du mente å få fram bedre seta i vindua eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 last ned skrifttyper på www.dafont.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hehe, det såg et at noen andre skal få prøve seg på, det blei ikkje bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 last ned skrifttyper på www.dafont.com Takker, hvor skal du legge fila da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 skal ikke si at jeg er fornøyd, men du får et inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 uhm, det var...ikke så bra ikke at JEG er noe bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 vet, derfor jeg holder meg til å kun redigere farger... haha ^^ men prøv i stylingtråden, kanskje noen vidunderbarn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hehe, helvette, vil se nåå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 problemet var at jeg ikke fikk din bilfarge på frontfangere... ble bare noen sånne dritt farger.... derfor jeg "blanda" slik at det kom litt fram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Takker så masse for innsatsen Saevik Synes bildet av 5'ern ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ingen som tok på seg å lage sort senter på hjula mine, så jeg prøvde selv. hva synes dere? refleksjonen av senter i felgkanten blir jo ikke helt rett lengre, men det får bare være sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå