H_Vatn Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Likte dette bildet så godt at jeg laget en 'in-motion' versjon. Skal prøve å få fikset på noen andre sine nå. tøøøft.. takker:) takk til dere andre som forbedra bildet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Og da gir du meg svaret på hva du gjorde med det grønne? har ikke gjort noe jeg bare tok sort hvitt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Pent bilde av den siste M3'n ///Mysild. Men kanskje en annen font? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ja, vurderte det... men gidder ikke i kveld... eksamen i morra tidlig, så er vel natta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Matsi Fortsatt litt vrient bilde, men jeg gjorde et forsøk fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 takker.. blei greit det.. borsett fra det du ser i vinduene da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hahaah... alle bilmerker velkommen menne, når skal du lære at bilder med vinduet oppe ikke er kult hehe.. jaja.. det var varmt ok.? hehe samma det. prøvde og redigere litt på det selv:P første forsøk uten photoshop brukte noe som hette Twistedbrush pro studio eller noe.. hehe.. tror jeg må skaffe meg photoshop.. dette var litt moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 original Redigert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Litt grønt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Ble bra det der Matsi, kanskje skulle vært litt mindre grønnfarge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 takker.. blei greit det.. borsett fra det du ser i vinduene da:P hehe¨Enig der, men jeg kan ikke ta vekk frontruten heller. Det er ikke alle bilder som passer til å gjøre slik med, det beste er rett fra siden og minst mulig speilbilde på bilen og vinduet. Slik som Torek sin bil, var helt perfekt nesten, litt speilbilde bare, men det er ikke til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hehe.. likte det sånn med litt sterke grønnfarger og sånn:P hehe.. men smaken er som baken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Kjapt ett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Veldig mye bra her inne! Liker når dere blur`er rundt bilen og legger på skrift under, som Muffins har gjort på den E46`n her.Noen som vil "leke" med M3`n min da?? Gjerne med ///Martin på skiltet eller under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå