Marius2002 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 HappyHenke, på det bildet der ser M3'n ut som en lekebil! Stilig effekt du klarte å få frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Noen som gidder å prøve på en av disse? Gjerne med tekst av noe slag.Gjerne i avatar størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Er det sik at man kjører bakgrunnen så sykt ut av fokus som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mitt forsøk. Ikke noe fancy, bare litt farge og lysjusteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Takker og bukker=) Mulighet til å få det i avatar størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Takker og bukker=) Mulighet til å få det i avatar størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 arild... hvordan gjorde du det? skjønner ikke det der jeg... gjerne en GRUNDIG forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg maser litt til jeg.. Jeg gidder ikke si hva dere skal gjøre, bare gjør som dere pleier så blir det sheriff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kevin... bilde 1: for mye grønt!bilde 2: var gnaske fint... lex: bilde var vanskelig å jobbe med... skal prøve å få til noe stilig i morra krever visst litt arbeid det der Supert Da venter jeg i spenning vel! ble ikke så spennende... men litt kult allikavel... bilde var av for dårlig kvelitet til å kunne bytte bakgrunn... bilen ble VELDIG liten... hehe... men uansett... bedre enn slik det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg ville trekt linjene på det svarte på skrått ut på hver side slik at du får ett trapes med asfalt frem mot bilen.. Deretter ville jeg lagd en glorie e.l. over bilen og forgylt asfalten foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Kan forsåvidt ogslå lage djevelhorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 hahah... nei! er ikek asfalt, det er grus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå