Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe bare hyggelig! :)

Det første jeg gjør på et bilde er å prøve å få mest mulig av bilens detaljer frem. Gjerne med å justere shadow/highlight. På bildet med M3en var det vanskelig å både ha god kontrast og samtidig få frem klare detaljer på fronten som f.eks grillen. Det er litt utfordringen med svarte biler. Å få frem alle detaljene samtidig som den dype svartfargen beholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marius: det øverste bildet ditt var det beste til nå av den bilen i hvertfall!

Det var jo litt naic..

vet ikke hva du ser på din skjerm på det andre bilde, men det ser ikke ut hvertfall.

Ser ut som du har brukt lasso og limt den inn :roll:

var det jeg også mente, men holdt det for megselv ;-)

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen photoshop-proffer har lyst kan dem gjerne gjøre noe kult med dette. Vi lå i rundt 100kmt men det ser ut som vi står stille pga rask lukkertid på kameraet. Kanskje noen kan ta vekk fotograf-bilen og legge til noen fartseffekter?

540iamt1aa0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

trur ikke du helt forstår mine redigerings metoder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

trur ikke du helt forstår mine redigerings metoder :)

nei, er ikke det jeg menre... men jeg liker at bildene kan se naturlige ut, som om at de ikke er redigert... det med e30 var fordi eier spurte om det kunne redigeres slik ;-)

ikke blir sur nå muffins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...