Bimmerchris Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Brukte clone/stamp tool jeg. Når jeg i tillegg blurrer det litt,så ser man ikke hva som er tatt bort,og bakgrunnen ser naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 oki... har visst mer å lære hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg gir bilen til Mysild ett forsøk. Det å fjerne treet var en radikal forbedring. Vedr. polariseringsfilter, så er det å anbefale også fordi det fjerner refleksjoner - f.eks. i glass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg gir bilen til Mysild ett forsøk. Det å fjerne treet var en radikal forbedring. Vedr. polariseringsfilter, så er det å anbefale også fordi det fjerner refleksjoner - f.eks. i glass. ja, spurte deg jo om det her for litt siden, men det er jo snart jul så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg var ute å tok noen bilder her om dagen,med polfilteret som ejg akkurat har kjøpt. Måtte teste det litt. Hvis du ser nærmest forgrunnen så ser du bunnen,pga at polfilteret fjerner refleksjonene i vannet. Filteret er også genialt for bilfoto da man også får mer fargemetning og slipper mye av skinnet i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja, spurte deg jo om det her for litt siden, men det er jo snart jul så Var det ikke UV-filter du spurte om? Polariseringsfilter er langt mer nyttig, spør du meg - men ikke noe du vil ha foran på objektivet ditt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Koster slik mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 hmmm... får nok invistere litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja, spurte deg jo om det her for litt siden, men det er jo snart jul så Var det ikke UV-filter du spurte om? Polariseringsfilter er langt mer nyttig, spør du meg - men ikke noe du vil ha foran på objektivet ditt hele tiden. sikkert skrivefeil fra min side breitbau http://www.fotovideo.no/aspx/produkter. ... Solblender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvis du ser nærmest forgrunnen så ser du bunnen,pga at polfilteret fjerner refleksjonene i vannet. Legg også merke til at detaljene i den våte steinen midt i elven kommer bedre fram når refleksjonene blir borte. Polariseringsfilteret stjeler også endel lys, slik at du må bruke lengre lukkertider (eller større blenderåpninger). Det er en fordel akkurat i bildet til Bimmerchris, siden den lange lukkertiden får fram følelsen av bevegelse i vannmassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 sikkert skrivefeil fra min side Men da svarte jeg deg på det du spurte om og som jeg trodde du mente, og ikke på det du mente og trodde du skulle spørre om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Koster slik mye? Tidligere var det alltid mye å tjene på å bestille filtre fra Storbritannia. Problemet med dyre filtre, er at de er tilpasset filterdiameteren foran på objektivet, så hvis du kjøper nytt objektiv, kan du ikke regne med å bruke filteret du allerede har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 sikkert skrivefeil fra min side Men da svarte jeg deg på det du spurte om og som jeg trodde du mente, og ikke på det du mente og trodde du skulle spørre om. mhm... men fikk et svar fra fotobutikken også, så det ordnet seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg ga 40,- fra ebay. Ikke verdens beste,men det duger for en noob som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ebay er din venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå