BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 mohahaaha.. MITT bilde nå.. Myyy Preeeciiiiouss Neida... Kan godt lage tekst på det også, men det er jo noe eier av bilen selv kan gjøre i paint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Tenkte litt mer på mister "hvite felger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Sånn ja >D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Holy shit.. her ble det kunst gitt..Jeg kaller det "blå bil i solnedgang på taket av stor bygning" hehe:) fargen er enda bedre i sola. er faktisk jeg som har tatt bildet med mobil:P sto på rekkverket på et parkerings hus:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... andre gjør det også ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu... merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 ja, du sier noe kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, noen ønsker for dette bilde da, mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... andre gjør det også ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu... merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... andre gjør det også ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu... merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16... Maaauuj.. Catfight...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Må si det er en utfordring og redigere bilder med elendig kvalitet Men jeg er glad i utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... andre gjør det også ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu... merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, noen ønsker for dette bilde da, mysild? nei, vi snakket jo om at kevin liker BLÅTT forresten, ser dere i ruta på bussen, så ser dere meg med gipset hånd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Må si det er en utfordring og redigere bilder med elendig kvalitet Men jeg er glad i utfordringer. ja! men kvaliteten er jo like dårlig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Må si det er en utfordring og redigere bilder med elendig kvalitet Men jeg er glad i utfordringer. ja! men kvaliteten er jo like dårlig uansett lol du skulle sett hvor dårlig kvaliteten virkelig ble du! Når jeg fjernet skyggene på bilen så så det helt jævlig ut. Vil påstå at slik det ser ut nå er det faktisk bra med tanke på det jeg startet med Brukte photoshop sin egen "remove noise" funksjon. Men skal laste ned noise ninja, har brukt det på laptopen, er en plugin til photoshop som er genial med tanke på bilder med mye støy og dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Er en utfording ja med dårlig kvalitet på bildene. Mobilbilder er de verste, dessverre alt for mange av disse. Men er ikke alle som har tilgang på ordentlig kamera så skjønner vel igrunn den. Jo bedre kvalitet jo større er redigeringsmulighetene og lettere å arbeide med bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå