Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holy shit.. her ble det kunst gitt..

Jeg kaller det

"blå bil i solnedgang på taket av stor bygning" :lol:

en4236fnf7be4rznw2m2.jpg

hehe:) fargen er enda bedre i sola. er faktisk jeg som har tatt bildet med mobil:P sto på rekkverket på et parkerings hus:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... :wink:

andre gjør det også ;-) ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu...

merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... :wink:

andre gjør det også ;-) ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu...

merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? :roll:

Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? :P Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre :wink:

Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... :wink:

andre gjør det også ;-) ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu...

merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? :roll:

Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? :P Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre :wink:

Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16...

Maaauuj.. Catfight...! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... :wink:

andre gjør det også ;-) ditt navn står jo på nesten alle bilde jeg har av min vel! i hvertfall de fra den første shooten... så stfu...

merkelig, du er bare i denne tråden for oå kommentere meg? noen grunn til det? :roll:

Ikke bare for å kommentere deg nei, men tåler vel litt kommentarer? :P Du vett, egentlig er jeg bare misunnelig på bilen din som alle andre :wink:

Fra første shooten var det vel 0 av 13 med mitt navn på, og andre shooten ble det hele 3 av 16...

:rompe:;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er en utfordring og redigere bilder med elendig kvalitet :) Men jeg er glad i utfordringer. :twisted:

ja! men kvaliteten er jo like dårlig uansett :-s

lol du skulle sett hvor dårlig kvaliteten virkelig ble du! Når jeg fjernet skyggene på bilen så så det helt jævlig ut. Vil påstå at slik det ser ut nå er det faktisk bra med tanke på det jeg startet med :P

Brukte photoshop sin egen "remove noise" funksjon. Men skal laste ned noise ninja, har brukt det på laptopen, er en plugin til photoshop som er genial med tanke på bilder med mye støy og dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en utfording ja med dårlig kvalitet på bildene. Mobilbilder er de verste, dessverre alt for mange av disse. Men er ikke alle som har tilgang på ordentlig kamera så skjønner vel igrunn den. Jo bedre kvalitet jo større er redigeringsmulighetene og lettere å arbeide med bildet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...