JonasD Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du har ikke noe bedre da? Justere farge og lys på det bildet der fører ikke noe godt med seg syns jeg.. Er veldig kornete og litt mørkt.. Jeg er ingen mester på dette. Prøvde meg bare litt fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 nei ikke deg.. Han med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ble veldig spesielle bilder det der Du har ikke bare lyst til og sette ramme rundt og bare friske opp bilde litt?Anybody?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 send det på msn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 For å være helt ærlig synes jeg mange av bildene her slettes ikke blir noe bedre. Kjøre noen filtre eller endre fargen på hele greier frisker lite opp imo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 hahaahhahhah!!! du har jo en litt småhumoristisk side allikavel! du tar det bare ut i små porsjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Er forøvrig det gamle "dombås kebab house" San Miguel har vært å hentet seg.. og man ser jo han er på vei nedover gudbrandsdalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 For å være helt ærlig synes jeg mange av bildene her slettes ikke blir noe bedre. Kjøre noen filtre eller endre fargen på hele greier frisker lite opp imo.. Hahahaha... Driiiitbra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Er enig med deg der hagenisse. Litt mange som tar det "litt" langt ut. F.eks. kan det være fint med litt blur rundt bilen, men er en del eksempler her på at det blir gjort så mye at det ser mest ut som at bilen bare er limt inn i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Slenger opp ett bilde av min bil Slå dere løs om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Noen som gidder å senke bilen min? Lurer på hvordan det blir seende ut med lavere bil (orgianl nå). TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Noen som gidder å senke bilen min? Lurer på hvordan det blir seende ut med lavere bil (orgianl nå).TAKK er ikke dette bedre photoshoptråd materiale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå