///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 anders: sotet rutene dine til 43% ca.. og sotet blinklyset på siden også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Må få i gang julestemninga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Mysild: Bruker du levels når du soter ruter? Eller er det ett annet triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 nope... jeg klipper ut det jeg skal sote, så tar jeg new adjustment layer... så tar jeg gradient map, og velger enten normal eller overlay (litt utifra hvor mørkt det er når bilde av bilen er tatt, og hva slags gjennspeilinger i rutene), og stiller % gradene til som regel rundt 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Noen mulighet for å lage en tutorial med bilder? Jeg bruker CS3,men jeg finner hverken new adjustment layer eller normal/overlay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Noen mulighet for å lage en tutorial med bilder?Jeg bruker CS3,men jeg finner hverken new adjustment layer eller normal/overlay. Se på side 2 eller 3 der har jeg lagt ut hvor du finner adjustment layer... Edit: Side 3 Edit2: (bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Noen mulighet for å lage en tutorial med bilder?Jeg bruker CS3,men jeg finner hverken new adjustment layer eller normal/overlay. står oppe på menylinja så finner du den 3 kategorien, der står det new fill layer og new adjustment layer... inni den, står det gradient map litt under midten av navnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Wæææ Der ja,da fant jeg det. Sånn er det å være noob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvilken font på tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Kult... takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvilken font på tekst? Angelina heter den du finner den på www.DaFont.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappi Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Prøver meg jeg også fikk anskaffet photoshop for noen dager siden så jeg er fortsatt på "utforsknings" stadiet. Så ikke forvent noe fantastisk og nyskapende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå