Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 TorekGjorde som du sa, gjor det som jeg har gjort på de tidligere bildene FY STEIKE!! Så utrolig bra!! Tusen takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kommer med et til ønskebilde.. Det var jo så svinmange dyktige folk på PS her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Takk Muffins, ble stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette er så bra at det er helt latterlig! Takker og bukker til alle mann..sinnsykt mye fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 noe å gjøre med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Torek Som du ser på det gjenspeilings-bildet så ser man igjennom vinduet, det er noe jeg ikke har kunnskaper til å fjerne, men Muffins her på forumet fikk dette til på en jeg laget noen sider tilbake i denne tråden HappyHenke Hvordan får du bildene så klare, og fargene slik som du har gjort det der? Jeg bruker levels og litt slik, men får ikke til SÅ bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 TorekSom du ser på det gjenspeilings-bildet så ser man igjennom vinduet, det er noe jeg ikke har kunnskaper til å fjerne, men Muffins her på forumet fikk dette til på en jeg laget noen sider tilbake i denne tråden Jeg hadde tenkt å spørre deg pent om å fikse det gjennom vinduene, men det er sikkert litt jobb. Jeg er uansett sinnsykt fornøyd! Edit: Muffins, da setter jeg deg på den oppgaven hvis du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Thanksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Thanksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 TorekSom du ser på det gjenspeilings-bildet så ser man igjennom vinduet, det er noe jeg ikke har kunnskaper til å fjerne, men Muffins her på forumet fikk dette til på en jeg laget noen sider tilbake i denne tråden Jeg hadde tenkt å spørre deg pent om å fikse det gjennom vinduene, men det er sikkert litt jobb. Jeg er uansett sinnsykt fornøyd! Edit: Muffins, da setter jeg deg på den oppgaven hvis du gidder Kanskje ikke tid før Søndag til det, 2 jobber så har ikke mye tid imorgen og på lørdag good night folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 thats my little brother Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Edit: Muffins, da setter jeg deg på den oppgaven hvis du gidder Kanskje ikke tid før Søndag til det, 2 jobber så har ikke mye tid imorgen og på lørdag good night folkens Du ska selvfølgelig slippe hvis det er mye jobb da, men det hadde vært utrolig nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 TorekSom du ser på det gjenspeilings-bildet så ser man igjennom vinduet, det er noe jeg ikke har kunnskaper til å fjerne, men Muffins her på forumet fikk dette til på en jeg laget noen sider tilbake i denne tråden Jeg hadde tenkt å spørre deg pent om å fikse det gjennom vinduene, men det er sikkert litt jobb. Jeg er uansett sinnsykt fornøyd! Edit: Muffins, da setter jeg deg på den oppgaven hvis du gidder Jeg kan jo prøve, blir en utfordring dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kan jo prøve, blir en utfordring dette da Gidder du hadde det vært helt sheriff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå