marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vil ordne litt med dette? Og forklare hva de gjør? Prøver å lære meg PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Prøvde litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Er veldig fornøyd med dette jeg tok fra mobilen, jeg lurer på åssen felgene hadde sett ut i en fin mørk gull farge.. Og om noen ser noen morsomme muligheter er det full frihet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vil ordne litt med dette? Og forklare hva de gjør? Prøver å lære meg PS Prøvde meg litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powpow Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Noe sånt? Det var stilig, men den virka litt grønnaktig. Jeg tenkte mer mørk gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vil ordne litt med dette? Og forklare hva de gjør? Prøver å lære meg PS Prøvde meg litt: Takk Var tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Matrix; Lager en ny layer og farger den i den fargen man vil ha over bilde, og setter på Overlay som blending mode Og så markerer man alt på bilen man vil ha i den fargen, høyre klikker og velger Select Inverse og trykker Delete Mange måter å gjøre det på, men syntes denne måten/rekke-følgen er grei.. Hvor bra denne metoden er kommer ann på bilde og fargene som allerede er der, da så klart ^^, takker, har gjort det metoden før untattt det å skifte blending mode til overlay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Jøss Tusen takk.. Flotte bilder.. Bare å øve skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Prøver å installere Photoshop nå.. Men får melding opp om at det ikke får tilgang til Windows Installer.. Går det ann å laste ned på nytt? Finner det liksom ikke noen plass.. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Matrix: Å bytte blending moden er hele trikset ^^ Marius2002: Takk Ja meningen var vel at bilen skulle beholde alle fargene den hadde på seg, men bakgrunden skulle bli svart/hvit. Hehe, men kunne sikkert blitt tøffere uten grønnfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå