Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Noen som vil prøve seg på dette? Hadde blitt glaaaa =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Noe slikt du mente med gule lykter? Ja, kjempe toppers Marius Lurt litt på gule eller DE lykter så kjekt se hvordan det eventuelt kan bli. Noen som gidder gjøre forsøk med noe tøft ut av disse bildene? Mitt bidrag: Tøft, takker Erik . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som vil prøve seg på dette? Hadde blitt glaaaa =) Har ikke du sota lykter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som vil prøve seg på dette? Vært kult å fått det lysere, og kanskje Alpinaleppe ! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 JonasD begynner å bli ganske flink Hehe, tusen takk Muffins! Blir litt hekta på å prøve seg på diverse bilder Likte det bildet du lagde av den E36 Touringen veldig godt! Som Muffins sier så begynner du å bli veldig god Et tips bare sånn i farten, på nettopp dette bildet så ser du at det er veldig blått. Da kan man ta Auto Color for å endre dette automatisk, eller Color Balance for å endre dette manuelt. Nå tok jeg kjapt Auto Color på akkurat det bildet som du hadde laget og det ble slik: Tusen Takk Marius! Artig å høre Og takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som vil prøve seg på dette? Vært kult å fått det lysere, og kanskje Alpinaleppe !På forhånd takk! Alpinaleppa må du nesten høre i den andre PS tråden der hvor styling blir påsatt Men prøvde ihvertfall å gjøre det lysere uten så mye kvalitetstap. Vanskelig, men du ser nå resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Vanskelig bilde å jobbe med, men fjernet mye av blåfargen fra bilen og gjorde det lysere, bortsett fra at jeg burna til bakgrunnen igjen Uten leppe Med leppe (ble dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Prövade lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som kan photoshoppe disse 18" Hartge Classic felgene på denne E34 touringen (beste bildet jeg fant)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som vil prøve seg på dette? Vært kult å fått det lysere, og kanskje Alpinaleppe !På forhånd takk! Alpinaleppa må du nesten høre i den andre PS tråden der hvor styling blir påsatt Men prøvde ihvertfall å gjøre det lysere uten så mye kvalitetstap. Vanskelig, men du ser nå resultatet. Kult! Takker karer:-)!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen som har lyst å prøve seg på et av mine? (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Jaok framhjulet ble ikke helt rett dimensjonert, men uansett here you go: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Eksperimeterte med litt farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen som vil montere disse felgene på bilen? Prøvde meg jeg Det er forskjellig kvalitet på bildene så det er isåfall derfor ikke felgene ser helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå