///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 da skal du lett få slippe ///Mysild. hahah men har du noen andre, så kan jeg fikse det kommer til helga når jeg kommer hjem og får vaska bilen:) dne er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Så veldig sprøtt var det vel ikke, men gøy er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 kult... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Takk skal du ha;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Takk skal du ha;D fikk litt grønnfarge tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 lenge siden eg har lekt i PS nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Stili.... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Noe moro å finne på med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Vet dette ikke er rett sted og spørre om dette på, men kan noen her få til og lage ytterringene på nyrene chrome, (blanksølv hvis det er enklere og lage) og la rillene inni være mørke? Spurt i ps-tråden også, men ingen som har tatt på seg oppgaven der ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Vet dette ikke er rett sted og spørre om dette på, men kan noen her få til og lage ytterringene på nyrene chrome, (blanksølv hvis det er enklere og lage) og la rillene inni være mørke?Spurt i ps-tråden også, men ingen som har tatt på seg oppgaven der ennå.. Prøvde faktisk en god del ganger, da jeg prøvde å hente chrome fra et annet bilde. Dessverre uten hell, men kan prøve på nytt. Synes det var litt vanskelig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Rask og dårlig modd, men håper du ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 morsom tråd legger med et bilde på min. Har heller ingen spess ønsker, overrask meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Vet dette ikke er rett sted og spørre om dette på, men kan noen her få til og lage ytterringene på nyrene chrome, (blanksølv hvis det er enklere og lage) og la rillene inni være mørke?Spurt i ps-tråden også, men ingen som har tatt på seg oppgaven der ennå.. Prøvde faktisk en god del ganger, da jeg prøvde å hente chrome fra et annet bilde. Dessverre uten hell, men kan prøve på nytt. Synes det var litt vanskelig også. er det "Replace color" du har testa ? nå ligger det eit nesten perfekt donorbilde rett over inlegget mitt, klypp ut heile nyra og lim det inn, så har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå