Rayb Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Kan jeg også få være med? Har tenkt lenge på å få lakkert nettingen i frontfangeren like sort matt som nyrene i grillen, noen som kan fixe det til på dette bilde? Vil gjerne se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 tok eit par kjappe menst eg holdt på med mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 noen som kunne tenkt seg å gjort noe med disse ? Boo-yaaah!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 stor takk til de som har redigert. utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Noe håp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 hey photowerkz! Kan jeg få samme behandling som bildet her? Med dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 noe sånn som dette Lars89? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Du holder fortsatt på med den derre photoshoppinga di du Rs2matrix! Du kan jo få prøve deg på prosjekt bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Du holder fortsatt på med den derre photoshoppinga di du Rs2matrix!Du kan jo få prøve deg på prosjekt bilen min? hehe ja er vanskelig å slutte heilt skal ta eit forsøk på den nå EdIt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Kunne tenkt meg å sett hvordan den blir med noen gromme kant felger. og kanskje litt senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ]Kunne tenkt meg å sett hvordan den blir med noen gromme kant felger. og kanskje litt senk? eit spessielt merke/type du vil ha på felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 nei egnetlig ikke, bare noe med kant, som passer bmw;) schmit, brock, +++ mange fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Kunne tenkt meg å sett hvordan den blir med noen gromme kant felger. og kanskje litt senk? Dårlig kvalitet på felgene og fort gjort senk, but here we go Får inntrykk av hvordan det blir Og til opplysning, så vet jeg at jeg må farge i hjulbuen osv, men ble gjort litt fort, så glemte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Må legg merke til at dette er ikke en photoshop tråd nå da! Ikke styling står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 prøvde, resultater blir litt bob bob hente fegane i fra Yngvejos sin E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå