JonasD Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Noen som prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Noen med fantasi? Lag gjerne ett avatar bilde, dere som gidder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Meiner at denne skal funke som Advatar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Noen som klarer å få gjort noe med disse?? Takk til eventuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Noen som prøve? En rask'en for deg Jonas :D Kanskje litt for mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Tusen takk til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Meiner at denne skal funke som Advatar Gikk ikke.. Filen var for stor EDIT: Sorry! Tok selvfølgelig feil bilde.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 hey photowerkz! Kan jeg få samme behandling som bildet her? Beklager, men jeg husker ikke hva jeg gjorde med det bilde. Har ingen fast fremgangsmåte, så det og lage flere like bilder er litt vanskelig når jeg ikke har lagret photoshop fila så jeg kan titte på hva jeg gjorde sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Tenkte ikke akkurat samme fremgangsmåte, men i samme stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Litt oppfriskning og soting - sorry for stygg soting i fremruta! Det var jo egentlig ganske fett da Syntes ikke sotinga var gal jeg. Noen som vil krympe bildet litt for meg? Har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg gjør det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 sånn som dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Håp for noen av disse JonasD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Knall! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Bare hyggelig Kan sikkert ta det bildet du likte best og fjerne en del av bakgrunnen (blomstene og fjellet), lage svart kant rundt og avatar-størrelse om du vil? Eventuelt ikke kutte ned på størrelsen.. Om du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Joda, om du gidder Likte de to nederste best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå