///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 takk takk. morro med gode bilder ///mysild begynner skolen på mandag, så hvis du har skilter på den etter det (i hverdagene vel og merke) får du sende en pm så kan vi ta noen bilder tøff bil, og velfortjent premie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Har fått tillatelse av HappyHenke til å "låne" photoshop tråden hans bittelitt til å høre om noen kan fikse opp et ikke bilrelatert bilde for meg i photoshop. bildet er av en liten jente på pocketbike men på bildet har hun fått en liten skygge på venstre side av haka som jeg gjerne skulle fått vekk. Noen som kan og har mulighet? bilde i full størrelse sendes på mail til di som kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 tenkter du på den flekken på kinnet da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 skulle hatt vekk det skygge partiet under haken blir det vel. ringet rundt det på et bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 er bare å dra kraven litt opp... men jeg har kutta meg på fingeren, så jeg klarer ikke å bruke touchpadden prøvde uansett... ikke lett men! noe sånt du tenker på? hvis du vil ha det ordentlige bildet så kan jeg ta det også... dette var bare fort og galt og vedlig stygt der jeg smudget ... kan finne ei datamus og prøve ordentlig senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 skulle hatt vekk det skygge partiet under haken blir det vel. ringet rundt det på et bilde her Det er halsen hennes du vil fjerne, stakkars jente Men, fixed + gjort en del forbedringer (blås det opp i full størrelse vedsiden av det orginale så ser du at det er gjort en del ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Oi oi det ble saker, ikke vanskelig å se du har gjort dette noen ganger før. Mange tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Noen som vil prøve seg litt på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 ahh.. jeg digger den rekka der ved norges varemesse! Nyydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 ahh.. jeg digger den rekka der ved norges varemesse! Nyydelige biler! Takk for det! Hyggelig med sånne kommentarer! Ser det er mange her som får fikset opp bildene sine, veit ikke hvordan dette gjøres selv så dere som gidder å trikse litt for meg får frie tøyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 vet nå ikke helt, bra på denne skjermen, men denne vet jeg har litt problemer med å gi meg riktig bilde (lys, farge etc) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Takk for den Mysild! Tøft med litt forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Takk for den Mysild! Tøft med litt forandringer kunne jobbet mer, men ville bare prøve litt... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Noen som kan fikse dette bildet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Kjapp redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå