Kristian H. Foss Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Takk for den Mysild! Tøft med litt forandringer kunne jobbet mer, men ville bare prøve litt... hehe... Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Etter noen måneder uten PS har jeg endelig gått i anskaffelse av det igjen. Blitt skikkeli redusert i ps-vanene, men etter noen bilder tror jeg at jeg skal nogen lunde komme inn i det igjen. Legger ut et kjapt bilde, som ble det første etter installasjonen, just basics. Har ikke tid til mer ikveld, men blir vel en del fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Etter noen måneder uten PS har jeg endelig gått i anskaffelse av det igjen. Blitt skikkeli redusert i ps-vanene, men etter noen bilder tror jeg at jeg skal nogen lunde komme inn i det igjen. Legger ut et kjapt bilde, som ble det første etter installasjonen, just basics. Har ikke tid til mer ikveld, men blir vel en del fremover Nice! Det ble bra, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Slenger opp et bilde jeg prøvde meg litt frem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Nice Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 fjernet litt av gatelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Etter noen måneder uten PS har jeg endelig gått i anskaffelse av det igjen. Blitt skikkeli redusert i ps-vanene, men etter noen bilder tror jeg at jeg skal nogen lunde komme inn i det igjen. Legger ut et kjapt bilde, som ble det første etter installasjonen, just basics. Har ikke tid til mer ikveld, men blir vel en del fremover Fet bil, og fett bilde! (Thumbs up) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Noen som gidder å rkympe dette bildet til brukbar avatarstørrelse for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 http://home.haugnett.no/codex/div/avatar2_2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Thanx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Takk Muffins og Omnislash. Rabies, lagde et alternativt avatarbilde; bimmers.no linja er ikke med, samt mer fokus på bilen. Men for all del, er jo bare et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 takk skal du ha Marius2002... Ble bra med litt mer fokus på gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 fjernet litt av gatelysene Se her ja, fler som har prøvd seg på bildet vårt! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 hadde vært morsomt å sett hvor forbaska fett man kunne fått disse bildene her! alt er lov! Blir overraska over blant annet marius2002. Jeg syns du er kjempe flink med PS! (mulig jeg blir "lett" overraska, da jeg såvidt vet hva photoshopp er forno! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå