Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Haha, ///NJD, speilet ligger knust i en pose på kottet. En kar som kjørte på det, så nå venter jeg på prisantydning på lakkering av m3 speil da håper jeg du kjøper M3 speil og ikke M5 som alle gjør og tror det er M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Haha, ///NJD, speilet ligger knust i en pose på kottet. En kar som kjørte på det, så nå venter jeg på prisantydning på lakkering av m3 speil da håper jeg du kjøper M3 speil og ikke M5 som alle gjør og tror det er M3 +1 Syns de definitivt er de peneste til e46, skulle gjerne ha bytta ut acs speila mine mot noen orginale M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Er m3 kopi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 alle E46 M3 kopi speil jeg har sett er E39 M5 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg prøvde matsrh, ble ikke så bra men! Min første mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 har lyst til å se denne uten gullfelger, dvs der det er gull skal det være svart. Noen som fikser dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 får se hva noen kan gjøre med denne vogna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Jeg prøvde matsrh, ble ikke så bra men! Min første mod har du blinklysa i tåkelysa du Jonas? trodde der var orange blinklys han skrev jeg. hehe.. men hvorfor i all verden ha orange blinkers? er i statene det er inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som vil gjør noe med dette bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som vil fargelegge senteret på felgene mine i samme farge som bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Det hadde jeg aldri gjort var jeg deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 får se hva noen kan gjøre med denne vogna.. bump i bump....... senking?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Lurte på om noen kunne "bytte" blinklys til oransje og sette på sorte DE lys på denna her. slenger på et til, om noen gidder å gjøre en litt orntli bakgrunnsbilde av dette bildet her Ersin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som kan redigere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå