JoeNasty Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Etter å ha sett på denne bilen en 4-5 ganger nå er det et par ting jeg stusser over.Baklykter og felger er det jeg synes er det mest irriterende,synes ikke det passer inn. Men liker mer og mer selve stylingen fra Kerscher. Og ang jobben er det mer enn jeg hadde gjort selv for å si det sånn Jobber du som mekaniker eller oppretter eller noe? Ser jo gjennomført ut,selv om ikke hele bilen faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 nei jeg er verken mekaniker eller oppretter... jeg er faktisk kokk... men jeg er veldig bilgal og pirkete på alt, så jeg pleier ikke å gjøre noe sånn halvveis ferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hehe,uansett så har du gjort en strøken jobb ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 gjorde så godt jeg kunne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 jeg er faktisk kokk. Ble så sinnnnnsykt sulten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 heheh jasså? ;P får lage no mat til deg jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Det er artig å se hvor hyggelig alle gutta på bimmers plutselig blir når en jente legger ut en bil uten om det vanlige. Hadde en kar lagt ut denne, hadde den blitt slakta nord og ned fordi den ikke har m-plast...denna likestillinga ja! fronten var noe spesiell, mens skjørta og rompa likte jeg ikke... men spilefelgene var kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Fin bil! Ikke min smak i plaststyling, men pen farge og tøffe baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525mannen Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Helt klart snyggaste e39:an jag sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Syns dette kan bli bra når det kommer 4 stusser ut bak Si ifra om du finner en grei løsning på dette. Forhørte meg litt rundt i grenland om å bygge om til 4 stusser bak. De ville ikke ta på seg arb pga en spesiell midtpotte på E39. Endte opp med Simons endepotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Helt klart snyggaste e39:an jag sett! tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Syns dette kan bli bra når det kommer 4 stusser ut bak Si ifra om du finner en grei løsning på dette.Forhørte meg litt rundt i grenland om å bygge om til 4 stusser bak. De ville ikke ta på seg arb pga en spesiell midtpotte på E39. Endte opp med Simons endepotte. ja kan bli kult det... jasså sier du d? hmm syntes det ser greit ut å fikse rør på den andre siden jeg... det er jo lagt opp til at det kan være to eksosrør ut... sånn som på m5... det er hvertfall det på min... men jeg skal se litt nærmere på det snart, så skal jeg komme tilbake til deg om den saken... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Min er touring, vet ikke om det har noe å si. Men potta de klaga mest på var den Y forma potta som er i midten under bilen. Men spørr du meg så hadde jeg byttet alt fra Katta og bakover. Men vil ikke ha formye brøl heller. Har hatt det i mine tidligere biler og det er slit å kjøre langt og lengre da Spesielt da det er fare for en del turer til Ski i fremtiden når søs kjøper hus der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 ok... hmm må se litt på det der... ikke no kult med en bil som bråker verre enn det går heller... kan tenke meg at det er slitsom å kjøre med for mye brøl fra kristiansand til ski... heheh tror jeg hadde blitt gal i huet til slutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Eisenmann har jo 4 rørssystem hvor det ikke trengs store tilpassninger... Dessuten er det fin lyd a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå