Gå til innhold

baby`n min... 520i 98 mod

bmwbabe5er
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett på denne bilen en 4-5 ganger nå er det et par ting jeg stusser over.Baklykter og felger er det jeg synes er det mest irriterende,synes ikke det passer inn. Men liker mer og mer selve stylingen fra Kerscher.

Og ang jobben er det mer enn jeg hadde gjort selv for å si det sånn ;)

Jobber du som mekaniker eller oppretter eller noe?

Ser jo gjennomført ut,selv om ikke hele bilen faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er artig å se hvor hyggelig alle gutta på bimmers plutselig blir når en jente legger ut en bil uten om det vanlige. Hadde en kar lagt ut denne, hadde den blitt slakta nord og ned fordi den ikke har m-plast.

..denna likestillinga 8)

ja!

fronten var noe spesiell, mens skjørta og rompa likte jeg ikke... men spilefelgene var kule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette kan bli bra når det kommer 4 stusser ut bak :) Si ifra om du finner en grei løsning på dette.

Forhørte meg litt rundt i grenland om å bygge om til 4 stusser bak. De ville ikke ta på seg arb pga en spesiell midtpotte på E39. Endte opp med Simons endepotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette kan bli bra når det kommer 4 stusser ut bak :) Si ifra om du finner en grei løsning på dette.

Forhørte meg litt rundt i grenland om å bygge om til 4 stusser bak. De ville ikke ta på seg arb pga en spesiell midtpotte på E39. Endte opp med Simons endepotte.

ja kan bli kult det... jasså sier du d? hmm syntes det ser greit ut å fikse rør på den andre siden jeg... det er jo lagt opp til at det kan være to eksosrør ut... sånn som på m5... det er hvertfall det på min... men jeg skal se litt nærmere på det snart, så skal jeg komme tilbake til deg om den saken... heheh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er touring, vet ikke om det har noe å si. Men potta de klaga mest på var den Y forma potta som er i midten under bilen.

Men spørr du meg så hadde jeg byttet alt fra Katta og bakover. Men vil ikke ha formye brøl heller. Har hatt det i mine tidligere biler og det er slit å kjøre langt og lengre da :P Spesielt da det er fare for en del turer til Ski i fremtiden når søs kjøper hus der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...