arne-vig Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Sjekk ut denne, må være det råeste på markedet blant 318is nå! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
The StigMeister Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Sjekk ut denne, må være det råeste på markedet blant 318is nå!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Eller kansje ikke?
Hesleskaug Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Tror jeg skal begynne med glassfiber jeg. Ser ut som man får solgt det uansett hvordan man modelerer den. Helt forferdelig!!!
knut_olestad Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Nesten så jeg mistenker at eieren har vært innom bimmers, da jeg leste annonsen i går sto det "meget pen bil"
knut_olestad Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 For ikke å snakke om den sexy haifinnen på taket
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 æ HATE pakkis bmw`a. Det e ikke rasistisk. fordi æ e sjøll mørk i huden = æ kan si ka æ vil om min egen rase.
Snake Oil Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 He he... At ikke folk ser det sjøl... fatter det ikke altså Om man har sånn trang til å "style" en bil,så kjøp en japse da vel.eller noe annet det florerer med tøffe kit til. til bmw så heter det M,alt annet blir stort sett bare ekkelt på hobbybasis.
///Martin Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 æ HATE pakkis bmw`a.Det e ikke rasistisk. fordi æ e sjøll mørk i huden = æ kan si ka æ vil om min egen rase. Solariums neger er ikke det samme vettø Men ja spesiel bil. Håper han som kjøper den liker den!
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 tar mye sol. men er halvt søramerikansk og halvt italiensk så e ikke BARE megasun si feil at æe mørk;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå