Spiritus Sancti Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 tar mye sol. men er halvt søramerikansk og halvt italiensk så e ikke BARE megasun si feil at æe mørk;P Spesiell blanding Og du bor i tragiske Norge?
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Ja, det er det..og ja, men trives godt her..adoptert..s bodd her siden jeg var bebis..
Lars89 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Ey!! Den skulle jo jeg ha! Var jo det kuppet!
-Erik- Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 kupp ja Hadde lyst på den selv jeg. En så vakker e36 kan man rett og slett ikke la være å kjøpe. *Samleobjekt*
badsha Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 å kalle d en pakkis bil nå er gammelt, er lenge siden de eide slike biler, se heller rundt om, nå eier man fete biler! det var 90 tallet man styla slike kebab traller, nå er d kurderne som eier dem,
A1eks Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Se her ja! Da har jeg hentet plenty idéer til min isbil!
-Anders- Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Okej da badsha.. kurder-tralle. Menneh, ja, at folk ikke ser det selv!
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Okej da badsha.. kurder-tralle. Menneh, ja, at folk ikke ser det selv! er faktisk sant det han sier... "pakkisbil", har nå gått over til kurdere!
BreitBau Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ingen pakistananere eller kurdere som kjører BMW her i dalen.. Jo en da.. Men her er det sunn norsk bondelands ungdom som kjører alt fra 316 til M5..
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ingen pakistananere eller kurdere som kjører BMW her i dalen.. Jo en da.. Men her er det sunn norsk bondelands ungdom som kjører alt fra 316 til M5.. velkommen til storbyen gutt!
Sjøbuse Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 haha. den bilen ser jeg nesten hver dag. han har hvertfal fått lakkert sideskjørtene da. de var hvite veldig lenge. og sjåføren er mørk hver gang jeg møter bilen. dette er noe av d styggeste som kjører rundt i fredrikstad med unntak av den blåe E36 320 cupè`n med 328 merket, samme styling og 4 veldig store potter med en vinkel på ca 70 grader opp bak. denne kjørte også med hvite skjørter veldig lenge. jeg har ikke noe imot litt plast her og der. finnes mye mer enn M-tech som er fint. men det finnes selvfølgelig grenser da. alle maser om at M-tech er alt som gjelder. men tenk så kjedelig om alle har det da. og hvorfor klage på plast? hva er M-tech laget av? porselen? jeg synes nå også at bakdører ikke har noe på en 3serie og gjøre. det har vi 5/7 serie til. 3ere er små sportslige biler som ikke skal ha unødvendig mye dører. har man brukt for bakdører så kjøper man no annet enn små 3serier. så er masse feil med denne bilen i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå