Kevin=) Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Fredrik Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Rattet er en del av Performance pakken til 1 og 3-serien... kult, men litt for disko for meg.
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 på begge sier? voldsomt mange gir den har da
MrElg Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Viser vel hvilket gir den står i? Ser ut som den står i første på bildet ijaffal
awt Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Er vel ikke helt det en girskiftindikator er.
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 er nok mer NÅR den skal skifte, men rart man trenger to.. en for venstrehendte og en for høyrehendte
Ca///e Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Nei nei... det blir flere og flere røde prikker jo høyere opp på turtall du er. Når det er på tide å gire så lyser de øverste lysene (3 på hver side).
Vegar br. Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Og så lyser det sikkert på venstre side når det er på tide og skifte ned, vetke men..
MrElg Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Åja, så ikke filmen jeg, kansje dette er noe kjøreskolene rundtomkring burde skaffe. Så forresten jævelig ut å kjøre med, håper for eierenes del at lyset dempes på kvelden/natten.
Ca///e Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Og så lyser det sikkert på venstre side når det er på tide og skifte ned, vetke men.. Nei, det gjør det ikke. Her er en annen video:
Kevin=) Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Og så lyser det sikkert på venstre side når det er på tide og skifte ned, vetke men.. Nei, det gjør det ikke. Her er en annen video: er det meg eller høres det ut som den der har turbo? eller vet at det er det på 335 osv, men høres det så bra ut orginalt?
Ca///e Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Og så lyser det sikkert på venstre side når det er på tide og skifte ned, vetke men.. Nei, det gjør det ikke. Her er en annen video: er det meg eller høres det ut som den der har turbo? eller vet at det er det på 335 osv, men høres det så bra ut orginalt? Det står at rattet er montert i en M3... Men ja, synes det høres ut som turbo jeg og. Rart. Her er mer info om bilen og ett videoklipp på bane. Da har den ikke turbo: http://www.turnermotorsport.com/html/pr ... 90m3.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå