Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fargen min er Brilliantrot rød, på boks er det "540" :wink:

Mulig jeg misforstår noe her, men fargekoden til Brilliant red er 308 :)

Nei, du har rett, fargekoden heter 308, men på den boksen vi bruker som er rett farge står det 540 :wink: Sikkert noe forskjell siden den er på sprayboks? :wink:

Skrevet
det er forskjellige koder fra hver lakk produsent..

Det stemmer vel godt :wink:

Skrevet

Fikk ikke start på bilen i dag, så jeg satte batteriet på ladning. Er normalt ikke den lyden som jeg har hørt tidligere. Så kanskje den er bensintørr, får finne det ut i morra :P

Skrevet

Lite som har skjedd i det siste. Venter bare på å finne et lokale for å skifte clutchen og mye mere. Driver for dagene og pusser over deler, er fortsatt litt poleringsrester som har gjemt seg inni listene osv. Intriøret er 95% ferdig, mangler bare rattet :wink:

10i79yr.jpg

bvno4.jpg

14jcbk0.jpg

Ja, eksosen henger alt for lavt :P

2uq18gj.jpg

96kso4.jpg

2ag6ujs.jpg

Skrevet

Nei, mulig jeg ser feil men bakfangeren og bagasjelokket ser mattere ut enn resten. Kan jo alltids være at jeg ikke ser den i virkeligheten, men på bildet virker det for meg at den er falmet :)

Skrevet

I dag fikk jeg lagt filler på rusthullet på bakfangeren, skal sparkles i morgen ;) Tok også av "i" ved 325 merket ved bagasjelokket, lurer på å ta av 325 merket også?

x6lxg6.jpg

34jezvq.jpg

nvcfpf.jpg

23mng4k.jpg

2vtbho9.jpg

Skrevet

Ikke ta 325 i av. Det viser at du har den største :D Folk trenger ikke lure på om det er noe annet. Min mening da :wink:

Skrevet

I går fikk jeg polert panseret, bagasjelokket og felgene. Fortsatte å pusse ned filleren, satser på å sparkle i dag eller morgen, grunnet lite motivasjon pga halsbetennelse :?

Men noen bilder:

2e0tks2.jpg

33mtpjr.jpg

w0gm1.jpg

30csr6e.jpg

33cmcqo.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...