JonasD Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 I dag fikk vi gjort litt småting med caben, fikk rensa, vaska og polert "potta" så den skinner litt Også fant vi en liten rustflekk som vi måtte fjerne med skruen litt for å se hvor stor den egentlig var, og ja... Ellers så hjar jeg støvsugd og vaska både inni og bakom. Fikk grunnet noen plater som sitter under baksetene, var litt rust der.. Så slipte det vekk og lakkerte de svart Ferdig grunnet: Og lakkert Også da til den rustflekken ved sideskjørtet, slipte det ned og la på rusteter på og lot det tørke litt, så må vi sparkle igjen den gropa og lakkere over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Fått maskert inne i hele bilen, skal lakkere hele gulvet for å si det slik. Skal gjøres ordentlig og få samme farge som ytre Btw, er ikke helt ferdig med maskeringa Fikk også ordna kalesjen på bilen, vi la byggplast under slik at det ikke skal renne inn vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehe, hvorfor ikke ta ut gulvteppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehe, hvorfor ikke ta ut gulvteppet? Vi fikk det ikke ut, ende med at vi måtte ta ut dashen, og det blir ikke når jeg ikke har garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Du får ut gulvteppe uten å ta av dashen, har selv gjort dette.. Men er en fordel å ha dashen ut når du skal ha det inn igjen, hvis ikke du skjærer ut der varmeregisteret sitter, da får du det inn igjen uten å ta det ut.. Har egentlig ingenting å si, for det synes ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Blir ikke gjort det uansett.. Men det med oppkoblinga.. Må vel ikke ha ut hele teppet da? Eller går det slik som det er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Nei, trenger ikke ta ut teppet da.. Hvis du har planer om å gjøre det skikkelig ville jeg tatt ut hele teppet, med tanke på rust osv i torpedoveggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Nei, trenger ikke ta ut teppet da..Hvis du har planer om å gjøre det skikkelig ville jeg tatt ut hele teppet, med tanke på rust osv i torpedoveggen.. Vi har sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Makan til uoppmerksomhet her ass! Var å skrudde litt på bmw'en i dag og tenkte på det du sa Hansefanta, det med ledninger osv, hvor det skal festes ++.. Så begynte å lure litt på hvorfor det var så mye ledninger som kom fra baksete-veggen, så jeg tok ut basskassa og studerte veggen til jeg så noe svart og gull.. Jeg dro da av et stort "deksel" på en måte. Og så at der sto det 2 forsterkere av typen Audio Tech (ukjent merke) Og ble litt letta, så også at jeg hadde jordingakabelen, pluss at det var lagt opp strøm fra før av, pluss en sikring til forsterkeren Jordinga: Og sikringa: Og ledninga til subben: Også da kommer spørsmålet: Hvorfor virker ikke lyden i subben da? Pluss litt av frontsettet (kanskje fikses av lodding) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Fikk lakkert i dag, kommer bilder i morra Neste nå blir stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Gleder oss med bilder. Blir kjempe bra Jonas, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hehe, jo takk for det Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Ligger sikringa bak ved frosterkerne eller foran ved batteriet? Sjekka sikringene på forsterkeren? At de faktisk virker? Edit: Glem det første spørsmålet. Var litt kjap der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Ligger sikringa bak ved frosterkerne eller foran ved batteriet? Sjekka sikringene på forsterkeren? At de faktisk virker? Edit: Glem det første spørsmålet. Var litt kjap der! Nei, har ikke sjekka det enda.. Skal skru snart, så får se da Hvor ligger sikringene på forsterkerene henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mSkogly Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Ligger sikringa bak ved frosterkerne eller foran ved batteriet? Sjekka sikringene på forsterkeren? At de faktisk virker? Edit: Glem det første spørsmålet. Var litt kjap der! Nei, har ikke sjekka det enda.. Skal skru snart, så får se da Hvor ligger sikringene på forsterkerene henn? Sikringene på forsterkeren befinner seg nok på samme side som der signalkablene tilkobles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå