Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen din var jo utrolig pen, og ser ut til og bli dullet godt med! ;)

Var innom Sunndalsøra og vaska bilen min hos Jonas og så litt på E30'en hans før jeg dro videre til Molde :P

Stå på videre, blir gromt dette da du får lappen;)

Hehe, takk for det! :P

Bare hyggelig det da, er overrasket over hvor strøken og syk lakken din er! Og så lav bil har jeg ikke sett på mange år! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke noe morsomt å kjøre så lav bil, så ikke tenk på noe tull jonas ;) må være så helvetes forsiktig overalt :( får selv ikke skoen under fronten :P

Hehe, skjønner det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hele ESSO snudde jo hodet mot bilen! :D Veldig artig å se :P Litt vittig da kjerringa tuta på dere da dere skulle over fartsdumpen! :lol:

Ja merka det der :P Eneste jeg tenkte var _ikke subb_ ! Er så utrolig flaut og gjøre det når mange mennesker ser på.. Og da kunne jeg tenke meg praten hadde gått blant de bikers-folka etterpå :P

Ja dæven, hu var utålmodig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hele ESSO snudde jo hodet mot bilen! :D Veldig artig å se :P Litt vittig da kjerringa tuta på dere da dere skulle over fartsdumpen! :lol:

Ja merka det der :P Eneste jeg tenkte var _ikke subb_ ! Er så utrolig flaut og gjøre det når mange mennesker ser på.. Og da kunne jeg tenke meg praten hadde gått blant de bikers-folka etterpå :P

Ja dæven, hu var utålmodig! :lol:

Hehe, ja! Var litt dumt eieren av bilpleien ikke var der da du vaska bilen, tror han hadde fått hetta! :D Bmw-frelst han, så inni granskau... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg gjort litt i dag, kjørte ut bilen og vaska den, deretter tok jeg noen bilder til dere :wink: Monterte på Is Leppa! Ble veldig bra! :D

Så rundt tirsdag neste uke får jeg felgen med riktig dekk! Så¨neste uke blir det endelig en herlig kjøretur! :D

Før lakk:

2wqa8t5.jpg

Ferdig lakkert:

s4cnxc.jpg

Før vask:

25jvcbr.jpg

2a98pjd.jpg

b8pw1u.jpg

Etter:

15qq104.jpg

2epm4iv.jpg

Min og fattern sin :wink:

29xdeky.jpg

Og med leppa på:

16lbs4h.jpg

2upfgh4.jpg

11s30pz.jpg

2zzp47o.jpg

ix827s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...