JonasD Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Bilen din var jo utrolig pen, og ser ut til og bli dullet godt med! Var innom Sunndalsøra og vaska bilen min hos Jonas og så litt på E30'en hans før jeg dro videre til Molde Stå på videre, blir gromt dette da du får lappen;) Hehe, takk for det! Bare hyggelig det da, er overrasket over hvor strøken og syk lakken din er! Og så lav bil har jeg ikke sett på mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Joa, men skulle bare mangle på en lakk som 1 år gammel Men tar jo vare på den såklart, det gjør jeg Hehe, så dere stirret litt bakover da dere kjørte foran ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Haha, hele ESSO snudde jo hodet mot bilen! Veldig artig å se Litt vittig da kjerringa tuta på dere da dere skulle over fartsdumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 er ikke noe morsomt å kjøre så lav bil, så ikke tenk på noe tull jonas må være så helvetes forsiktig overalt får selv ikke skoen under fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 er ikke noe morsomt å kjøre så lav bil, så ikke tenk på noe tull jonas må være så helvetes forsiktig overalt får selv ikke skoen under fronten Hehe, skjønner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Haha, hele ESSO snudde jo hodet mot bilen! Veldig artig å se Litt vittig da kjerringa tuta på dere da dere skulle over fartsdumpen! Ja merka det der Eneste jeg tenkte var _ikke subb_ ! Er så utrolig flaut og gjøre det når mange mennesker ser på.. Og da kunne jeg tenke meg praten hadde gått blant de bikers-folka etterpå Ja dæven, hu var utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Haha, hele ESSO snudde jo hodet mot bilen! Veldig artig å se Litt vittig da kjerringa tuta på dere da dere skulle over fartsdumpen! Ja merka det der Eneste jeg tenkte var _ikke subb_ ! Er så utrolig flaut og gjøre det når mange mennesker ser på.. Og da kunne jeg tenke meg praten hadde gått blant de bikers-folka etterpå Ja dæven, hu var utålmodig! Hehe, ja! Var litt dumt eieren av bilpleien ikke var der da du vaska bilen, tror han hadde fått hetta! Bmw-frelst han, så inni granskau... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Da fikk jeg gjort litt i dag, kjørte ut bilen og vaska den, deretter tok jeg noen bilder til dere Monterte på Is Leppa! Ble veldig bra! Så rundt tirsdag neste uke får jeg felgen med riktig dekk! Så¨neste uke blir det endelig en herlig kjøretur! Før lakk: Ferdig lakkert: Før vask: Etter: Min og fattern sin Og med leppa på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Rå bil Bra det er flere som kjøper bil før de er 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Takk, gøy er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Får kanskje tak i et nytt ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Kommer mye gromme bimmers i distriktet ditt nå Jonas. Sjekk linken. Fint om du får til å komme en tur... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1157176#1157176 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hvilket ratt da Jonas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Kommer mye gromme bimmers i distriktet ditt nå Jonas. Sjekk linken. Fint om du får til å komme en tur...http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1157176#1157176 Oi, det kom litt brått på for meg det der! Men nok stå over nok en gang Vet du om noen treff litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hvilket ratt da Jonas? Org Mtech ratt til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå