Larsinnj Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 M-tech 1 eller 2? Ikke missforstå, men jeg synes 2'ern ser best ut! Med alcantara.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 M-Tech 1, vet ikke om det går an å trekke opp 1'ern i alcantra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Rå bil Jonas! Sikler når jeg blar gjennom bildene dine, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Kommer mye gromme bimmers i distriktet ditt nå Jonas. Sjekk linken. Fint om du får til å komme en tur...http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1157176#1157176 Oi, det kom litt brått på for meg det der! Men nok stå over nok en gang Vet du om noen treff litt senere? Beklager noe sen varsel. Var mye fine bilder å se ja. En liten teaser fra Halsa motorsport senter. 10.05.09 Vårtreff Lånke. Alfa-klubben og Porsche-klubben inviteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 I dag må vi flytte bilen, men har endelig fått garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Da sitter gullet godt og tørt i garasjen! Har tatt av øyelokka som skal pusses ned og lakkeres opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Misunner deg, fyyy. Er det noe mer du skal fikse på bilen nå eller er den klar til å hit the streets? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Misunner deg, fyyy. Er det noe mer du skal fikse på bilen nå eller er den klar til å hit the streets? Hehe Jo, har fått felgen i dag, så skal montere den på nå. Ellers så er det clutchen og handbrekket som står igjen til å bli full kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Da fikk jeg endelig montert på Brocken på bmw'en. Kjempe digg å få den på, blei veldig lei av det reservehjulet! Ser at bilern er blitt mye penere enn før. Men et spørsmål!: Med eller uten øyelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Pen, pen cab! Jeg stemmer på UTEN øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg stemmer også uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Uten øyelokk er finest Fant du ut av håndbrekket også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg også synes det er fint uten øyelokk, så tror jeg går for det! Lars89: Nei, har ikke sett på det enda, har bare lodda det bremselyset og satt det på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Blir finere og finer denne. Lurer på hvordan de der nyrene hadde blitt i samme farge som bilen... Uten øyebryn ser best ut. Stå på gut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå