LarsH Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 prøv å lakker lykte listene svarte som fronten det kan bli fint var jo et stykke strøken e30 dette ser din er litt lavere i ræva den å, må kappe mine litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Klarer ikke se det for meg, men regner med at jeg liker den brede bedre enn den tynne av helhetlige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Lurer på å kaste de øyelokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ja, prøv lakk øyelokka sorte før du kaster de. Tror det blir bedre uten, men liker de bedre sort enn røde ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Nja, skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Få tak i original grill, evt lakk den om du ikke kjøper sort. Øyelokka bør enten være der i rød, eller fjernes. Hadde vertfall ikke lakka de. Det er mine meninger! Fin bil btw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Få tak i original grill, evt lakk den om du ikke kjøper sort. Øyelokka bør enten være der i rød, eller fjernes. Hadde vertfall ikke lakka de. Det er mine meninger!Fin bil btw=) Er det jeg prøver på nå. Finne E30 nyrene, skal kjøpe de i sort, gidder ikke å lakke de, har hørt at det begynner å flakke av Øyelokka er fjerna de Enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Få tak i original grill, evt lakk den om du ikke kjøper sort. Øyelokka bør enten være der i rød, eller fjernes. Hadde vertfall ikke lakka de. Det er mine meninger!Fin bil btw=) Er det jeg prøver på nå. Finne E30 nyrene, skal kjøpe de i sort, gidder ikke å lakke de, har hørt at det begynner å flakke av Øyelokka er fjerna de Enig med deg! Det flakker av ja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da har M-Tech pedalene kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Da har M-Tech pedalene kommet! jeg vil også ha pakke tenkt å bygge eksos forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, tja. Sitter å drømmer om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, tja. Sitter å drømmer om det:p er ikke så mye å drømme om har du en som kan sveise er det bare å handle løs-rør og masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, tja. Sitter å drømmer om det:p er ikke så mye å drømme om har du en som kan sveise er det bare å handle løs-rør og masse klemmer Jepp, vi får bare vente å se Bytte clutch og fikse frieksosen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, tja. Sitter å drømmer om det:p er ikke så mye å drømme om har du en som kan sveise er det bare å handle løs-rør og masse klemmer Jepp, vi får bare vente å se Bytte clutch og fikse frieksosen først mye høl ? er ikke store prosjektet heller tar en kveld å snekre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Nei, vet ikke enda. Har ikke fått sett skikkelig under. Men tror det ligger rundt kat. Men skal opp løftebukk snart, så får se da Hadde ikke frieksos da jeg kjøpte bilen, så er sikkert noe smått, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå