Richirich Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nei, vet ikke enda. Har ikke fått sett skikkelig under. Men tror det ligger rundt kat. Men skal opp løftebukk snart, så får se da Hadde ikke frieksos da jeg kjøpte bilen, så er sikkert noe smått, håper jeg ahh.. originalanlegg? da kan det være på tide å bytte det uansett da .. har jo stått på i 20år :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, ja sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe, ja sant det et eksosanlegg skal vare rundt 15år eller noe har jeg hørt, så tror ikke det er en dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Nope, vi får se da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Pedalene på: Ble litt mye rot etter drillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble bra det, bare å rydde opp i ledningene dine nå da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble bra det, bare å rydde opp i ledningene dine nå da? hehe Jupp, har det dekselet, men festet til skruene er brutt av, så må sikkert få taki nytt deksel Men med Mtech matta blir det bra neddi der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ser bra ut, men vurdert å lakke opp igjen selve pedalstangen? Ser den er litt slitt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ser bra ut, men vurdert å lakke opp igjen selve pedalstangen? Ser den er litt slitt, hehe. Jepp, det skal jeg Bare å fyre opp vinkelsliperen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 I dag skal jeg få prøvd å få kjørt bilen på plenen bak huset å ta noen bilder. Her er det herlig vær så måtte gjøre det! Litt bedre bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja, absolutt fint vær i dag! Rå M-matte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja, absolutt fint vær i dag! Rå M-matte Kommer mye bildeer nå om en stund! Må laste de opp først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Gleder meg! Blir forresten kanskje bil på meg i morgen/overmorgen, E30 325i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Da fikk jeg tatt en liten photoshoot i sola. Veldig dumt at jeg ikke hadde speilreflekskamera! Bilder med både leppe av og på Må gjerne kommentere! Kommer flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå