JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Wow, det gjorde seg sannelig med litt polering! Takk Må fortsette da må ikke polere ihjel lakken din nå da Åååjo, meninga det
JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Da har jeg polert hele bilen, og pussa sparkelen Stort sett ikke mere enn det
JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Før: Etter: Litt forskjell? Bildene er tatt med samme kamera
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 ser ut som du har litt mer sol på "etter" bildene, men ble bra blank ja
JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Jess, sant det.. Er bare sol på det øverste etter bildet, og glimt av sol på det siste Blank er den blitt
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 skal bli fint å få polert her i gården også hva produkter brukte du ? og rekkefølge..?
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Mye bedre, gleder meg til jeg skal polere bilen min når den er ferdig lakket!
JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Oi, hmm.. Da må jeg tenke meg litt om Var først på TW Bilpleie: Avfetning Steemvask Tørk Meguiars rubbemiddel (hvit) x5 rundt hele bilen Det samme med poleringa, Meguiars polering (grønn?) Har gått over bilen rundt 9-10 ganger tilsammen med rubb og polish Pluss mange forskjellige Meguiars produkter til lykter, vindu, grill osv osv.. Nå på de siste bildene har jeg bare brukt Autosol og poleringsklut!
JonasD Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Mye bedre, gleder meg til jeg skal polere bilen min når den er ferdig lakket! Jepp, skal bli gøy å se bilen din ferdig!
JonasD Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Nå spøker det veldig her! Har fortsatt ikke funnet lokale eller noen som kan være med å skifte clutch. Meninga er å få montert clutchen FØR neste helgs treff! Så værsåsnill om noen vet om et lokale (Sunndal) Men kan kanskje kjøre litt om nødvendig! Vet du noe, så skirk ut!!
Østgaard Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Nå spøker det veldig her! Har fortsatt ikke funnet lokale eller noen som kan være med å skifte clutch. Meninga er å få montert clutchen FØR neste helgs treff! Så værsåsnill om noen vet om et lokale (Sunndal) Men kan kanskje kjøre litt om nødvendig! Vet du noe, så skirk ut!! Trenger vell ikke noe voldsomt lokale? Så lenge du har garasje med støypt golv, fire bukker, verktøy og en til å hjelpe deg skal det gå bra
JonasD Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Stemmer det, skulle helst ha hatt en bukk, men ser dårlig ut Gjelder å finne en garasje som er stor nok! Den som er på bildet er altfor lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå