Lightning Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Takk for bildene! Hyggelig å møtes Ja, det var det. Trivelig å se hvem en snakker med. Blitt fin bilen din. Artig å se at dere som er unge, tar vare på disse gamle bila.
Citrus Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Må si bilen din var like fin i virkeligheten som på bildene
JonasD Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Ja, som sagt var det Gatebil treff på Oppdal.. Fikk tatt noen bilder selv, fikk også tatt et par "babe" bilder..*skeptisk* Legger opp bilder i morra tenker jeg..
JonasD Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Da ble det litt bilder.. På dette bildet klarer ikke kameraet å ta opp farga på bilen pga solen.. Kom gjerne med kommentar på bilen.. Eller dama? Og lørdagskvelden
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Skikkelig pen bil du har ja Fortsett med og ta like godt vare på den
Østgaard Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Pen og strøken bil ja Men jeg synst personlig at sideskjørta ser litt for store ut, kunne hatt noen som var litt mer nøytrale
JonasD Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Skikkelig pen bil du har ja Fortsett med og ta like godt vare på den Takk for det Will do!
JonasD Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Pen og strøken bil ja Men jeg synst personlig at sideskjørta ser litt for store ut, kunne hatt noen som var litt mer nøytrale Takk! Har vært inne på tanken når jeg ser på bildene, men i virkeligheten er de faktisk ikke så værst!
Armanic Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Fortsatt like fin som jeg sa for lenge siden bilen din Jonas, gleder meg til du får lappen og er ute på veien :- )
JonasD Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Takker Mathias! Da er vi to som gleder seg!
bergeee Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 dama de du har bilde av eller? stemmer forbien jeg daXD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå