Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke noe råere lyd enn en gammel m20 med rufsete tomgang og akkurat rett mengde frieksos! Lykke til, pass på deg selv, lett å miste lappen med m20 når morroa starter først på 3500/4000rpm ;D

Hehe, ja. Bilen går nå jævli! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har nå bestemt oss for ikke å fjerne golvmattene, men ta en god titt under. Bilen har stått i flere dager med varmeovn. Men vi tok den ut for å se om vinduene ble isete, noe som den ikke ble. Så nå framover blir det støvsuging og Leather cleaner på setene.

"Bilder" av oppstart:

2mdmao0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe problem å godkjenne den som 325, vis du har understell fra en 325 da. bremser ol.

Bremsene er fra 325 ja, men er fortsatt usikker på understell. Bare 325 og godkjent senk er det jeg vet til nå.. Men skal få sjekket ut dette til vårs da været blir bedre.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Jule update:

Da var julaften over, og fikk en del bilstesh i gaver :wink:

Så da blir det litt lesing utover romjula :D Pluss olje, kjølevæske og frostvæske.. Ellers var det mye poleringsmiddel osv :lol:

121zn9f.jpg

God Jol! :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tatt ut subben bak i bagasjerommet. Den kassa er veldig dårlig trekt med stoff. Så funderer om å kjøpe nytt stoff og få en bedre finish i bagasjerommet :wink:

28juwk1.jpg

Prøvde å snu subben andre veien om det ble bedre..

30mqsg7.jpg

Phoenix Gold sub

1051leb.jpg

x0tnx2.jpg

Som dere ser er kassa veldig dårlig trekt, til og med stifta på utapå!

2us8p3m.jpg

Skrudde ut wooferen i døra også, for den var visst sprengt... :cry:

148kbwj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt nye dørsider for å slippe di store hulla i trekket. Blir mer enn nok lyd frammi med bare 5.25" i orginalhullene.

Gjerne av et merke som har brae element også da.

Det var 2-3 eiere før meg som satt inn disse og jeg har ingen planer om å skifte.. Får hjelp av en som kan dette snart, han håper jeg klarer å fikse det som er ødelagt. :o

Men sant som du sier, det er sikkert nok lyd fram... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...