JonasD Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Får ikke noe råere lyd enn en gammel m20 med rufsete tomgang og akkurat rett mengde frieksos! Lykke til, pass på deg selv, lett å miste lappen med m20 når morroa starter først på 3500/4000rpm ;D Hehe, ja. Bilen går nå jævli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Vi har nå bestemt oss for ikke å fjerne golvmattene, men ta en god titt under. Bilen har stått i flere dager med varmeovn. Men vi tok den ut for å se om vinduene ble isete, noe som den ikke ble. Så nå framover blir det støvsuging og Leather cleaner på setene. "Bilder" av oppstart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Den ene bakfelgen er sendt til Trondheim for å rettes tilbake. Dekket er også ubrukbart. I mens står det et reservedekk på plass.. Blir noen måneders venting på denne felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 er ikke noe problem å godkjenne den som 325, vis du har understell fra en 325 da. bremser ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 er ikke noe problem å godkjenne den som 325, vis du har understell fra en 325 da. bremser ol. Bremsene er fra 325 ja, men er fortsatt usikker på understell. Bare 325 og godkjent senk er det jeg vet til nå.. Men skal få sjekket ut dette til vårs da været blir bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Liten Jule update: Da var julaften over, og fikk en del bilstesh i gaver Så da blir det litt lesing utover romjula Pluss olje, kjølevæske og frostvæske.. Ellers var det mye poleringsmiddel osv God Jol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Da fikk jeg tatt ut subben bak i bagasjerommet. Den kassa er veldig dårlig trekt med stoff. Så funderer om å kjøpe nytt stoff og få en bedre finish i bagasjerommet Prøvde å snu subben andre veien om det ble bedre.. Phoenix Gold sub Som dere ser er kassa veldig dårlig trekt, til og med stifta på utapå! Skrudde ut wooferen i døra også, for den var visst sprengt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt nye dørsider for å slippe di store hulla i trekket. Blir mer enn nok lyd frammi med bare 5.25" i orginalhullene. Gjerne av et merke som har brae element også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt nye dørsider for å slippe di store hulla i trekket. Blir mer enn nok lyd frammi med bare 5.25" i orginalhullene. Gjerne av et merke som har brae element også da. Det var 2-3 eiere før meg som satt inn disse og jeg har ingen planer om å skifte.. Får hjelp av en som kan dette snart, han håper jeg klarer å fikse det som er ødelagt. Men sant som du sier, det er sikkert nok lyd fram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mSkogly Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Alle vet at det er viktig med bra frontsett i Cabriolet. Kjører fra lyden viss ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 håper ikke svampene er til å vaske bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 å? hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Svamp skader lakken. Kjøp mikrofiberer klut(er)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 jepp!! svamp kan brukes til å sette på gummifornyer på dekkene ;- )(selv bruker jeg pusseskin, som jeg heller ikke bruker på lakken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå