///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Jøss, da lærte jeg noe i dag også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal du bytte ut monoviskeren? Da kan vi bytte? Selge intreøret ditt eller? Det er så GRISERÅTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Takker for tips her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal du bytte ut monoviskeren? Da kan vi bytte?Selge intreøret ditt eller? Det er så GRISERÅTT!! hehe Det er ikke sikkert enda om jeg skal ha monoviskeren, men synes det er litt dumt at den visker bare på en plass på ruta. hehe, nei, tror ikke jeg skal selge interiøret Det får gå med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Da var snøen kommet hit, og bmw'en er nedsnødd Men vi har kanskje fått taki en garasje som vi skal låne noen dager, men snøen må smelte først. Da skal vi gå over med "renser"over gulvmattene, slik at de blir ren og pen Så skal fotene på setene pusses snart og lakkeres. Og da blir setene klar til å settes inn, ferdig impregnert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Utrolig pen il du har skaffet deg der! Du er ikke interrisert i og selge setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Utrolig pen il du har skaffet deg der! Du er ikke interrisert i og selge setene? Tusen Takk Kim! Hehe, lyst på seter nå asså? De kommer trolig nok å selges med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Hehe, ok.. Meget pene seter ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jo, takk.. Blir penere nå, gått over setene 5 ganger hver, med glans og impregnering så nå er de blanke og pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 hvor mye betalte du for bilen? Dette er en fin og artig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 hvor mye betalte du for bilen? Dette er en fin og artig bil Takk Prisen er en liten hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 ser ut til å være en bra bil det der, hmm 15 år gammel å 325 cab ikke verst da jeg var 15 år satt jeg å pussa på en gammel moped Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 ser ut til å være en bra bil det der, hmm 15 år gammel å 325 cab ikke verst da jeg var 15 år satt jeg å pussa på en gammel moped Hehe, veldig bra bil for å være 16 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Er det noen forslag til emblemer.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 så ut som en fin bil det der, du får ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå