JonasD Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Lekkert!! Kan jeg spørre hvor mye du har brukt på produkter? Bare å spørre det! Denne pakka kom på 2k fra England Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Wow! Det var ikke så mye for en så lang liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Nei det var ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 dæven, den bilen din blir jo gnikka ijæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Vil ikke tro det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Den blir stelt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hvor kjøper du produktene dine fra Jonas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Denne pakka kom ifra www.shinearama.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 saaaaker! MEN! når skal du godkjenne ombygging av bilen din? hadde jo vært litt kjedelig om du måtte sette tilbake en 1,8 liter for å få skilt på bilen:/ skal selv prøve å godkjenne er 318 om til en 320, men i følge flere folk her på forumet skal ikke det være så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Det skal jeg Satser på å få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Det skal jeg Satser på å få den godkjent da er jeg veldig interessert i å få vite hva du gjorde for å få det til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Det skal jeg Satser på å få den godkjent da er jeg veldig interessert i å få vite hva du gjorde for å få det til:) 51mm fjærbein framme, 325 bakstilling, M20B25 komplett motor. Er vel ikke mer som skal til. Bare å dokumentere i godkjenningssøknaden at det ikke er forskjell på M10- og M20-karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Det skal jeg Satser på å få den godkjent da er jeg veldig interessert i å få vite hva du gjorde for å få det til:) Har ikke gjort noe enda, blir til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Får vell lappen du og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Meget bra insatas.. Inponert av deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå