Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha:P ikke for og være frekk eller noe. men rekker bilen og få så mye som en pollen flekk på seg før du gnikker og polerer på den igjen? bra du er gla i og holde bilen vedlike. men gjør du noe annent med den? eller var den strøken med tanke på rust osv?:) og når du har polert og gnikka på den en 10-20 ganger, og den bare har blitt kjørt fra grusen og inn til garasjen igjen etter vær gang, blir det noe forbedring?:P og sist men ikke minst. har du fått lagt en ryker med den? viss ikke. ikke gjør det:D du klarer ikke og stoppe. så blir bilen løen etter endel ganger:) diff bil forbruksvane når du først har fått blårøyken i blodet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha:P ikke for og være frekk eller noe. men rekker bilen og få så mye som en pollen flekk på seg før du gnikker og polerer på den igjen? bra du er gla i og holde bilen vedlike. men gjør du noe annent med den? eller var den strøken med tanke på rust osv?:) og når du har polert og gnikka på den en 10-20 ganger, og den bare har blitt kjørt fra grusen og inn til garasjen igjen etter vær gang, blir det noe forbedring?:P og sist men ikke minst. har du fått lagt en ryker med den? viss ikke. ikke gjør det:D du klarer ikke og stoppe. så blir bilen løen etter endel ganger:) diff bil forbruksvane når du først har fått blårøyken i blodet;)

Du kan da vel se på side 1 for hva som er gjort med bilen ;)

Jeg holder bilen vedlike for det er min interesse. Og jeg trenger vel ikke å skrive i tråden HVER gang jeg er ute å kjører med bilen? Som regel så vasker jeg bilen etter jeg kjører 30 mil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da avslutter jeg denne tråden. Prosjektet vil bli lagt på is til neste år, da vil jeg forhåpentligvis fullføre de planene jeg har for bilen.. Grunnen til det er at jeg kanskje har et nytt prosjekt på gang.

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Ler av dere som sier han gnikker bilen ihjel.

Han her er bare barnemat i forhold til en hel del andre detailere ;)

Og jo, lakken har bare godt av ofte pleie, så lenge riktige produkter og varer blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nydelig cab! :)

Eneste jeg ikke liker er de tjukke nyrene;p Blir nok mye bedre med org nyrer! :)

Har ikke lyst til å fly ned til Nesodden og gi bilen min en grundig vask/polering da? :D

Virker som at du har litt greie på dette med polering og slikt!

Bra du vedlikeholder den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...