Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Jonas!

Elsker cab'en din =P~

Skal selv kjøpe en 320i med 325 motor i som far skal hente på fredag (Jeg er -93 modell), men det jeg lurte på var som følger: Vet du hva som ble gjort med din bil for å få den godkjent med 325 motor? [-o<

Den står nå med 325 motor i, men jeg lurer bare på om det er noe spesielt som må til for å få disse godkjent med motoren (Den er ikke godkjent) :evil:

Lykke til videre med cab'en 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Jonas!

Elsker cab'en din =P~

Skal selv kjøpe en 320i med 325 motor i som far skal hente på fredag (Jeg er -93 modell), men det jeg lurte på var som følger: Vet du hva som ble gjort med din bil for å få den godkjent med 325 motor? [-o<

Den står nå med 325 motor i, men jeg lurer bare på om det er noe spesielt som må til for å få disse godkjent med motoren (Den er ikke godkjent) :evil:

Lykke til videre med cab'en 8)

Min er ikke godkjent enda, informasjon får du når den er godkjent.

Eventuelt søke på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Litt off topic: Noen som vet hvor mye det koster å forsikre en E30 325 på en 18 åring i året?

Jeg betalte rundt 7000 tror jeg, ansvarsforsikring.. E36 er mye dyrere, samme om det er 318i eller hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dyrt? Mulig prisene har steget mye siste tiden? Jeg forsikra min i 2007, gjennom min mor i forsikringsselskapet, så mulig jeg fikk ekstra god pris :P Men den sto på meg, med 20% bonus og kunn ansvar.. Verre med 318'en jeg har nå.. 50% bonus og 7800 i året med ansvar :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...