JonasD Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Noen som har 2x 245/35-17 dekk så send PM hehe De som er på er vel slitne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Tok meg en tur under bilen i sted. Måtte presse meg under for å se om jeg fant ut av håndbrekket. så noe som var løst.. Sikkert noen av dere som vet om dette går til brekket, eventuelt noe som er koblet feil eller gåent`..? Legg merke til den gule ledningen nede til venstre hjørnet. Og ser ut til som at den er festet i dekket!? Fikk tatt noen bilder, ene var litt skjelvent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Ser du vil ha Schmiedmann-pedaler, har et Schmiedmann matte-sett hvis det kunne være interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ser du vil ha Schmiedmann-pedaler, har et Schmiedmann matte-sett hvis det kunne være interessant... Hehe, ellers takk! Har en M sett på handen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Liten edit i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Har vært litt labert i det siste. Venter fortsatt på felgen. Så fikk tatt av stoffet, så mye stifter har jeg aldri sett makan til! Fikk målt litt, så blir det kjøp av nytt stoff og kontaktlim på boks i morra.. Stoffet er vel nesten samme farge som stoffet i bagasjerommet.. Endelig av: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Da fikk jeg trekt over basskassa med nytt stoff. Resultatet ble veldig bra. Bare 3-4 skøyter Kontaktlimen funka som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Ble bra dette. Men hvilken vei skal du ha den? (elementet altså) -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Update: Fredrik, blir satt slik på bildet lengre ned.. ---------------------- Fikk montert kassa nedi bilen idag. Synes det ble bra Har også bilder av motorn etter vasken, fortsatt blir lort igjen som skal taes.. Så til kassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Best slik som du har det nå. Mangler bare å få gjemt vekk ledningene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Best slik som du har det nå. Mangler bare å få gjemt vekk ledningene nå. Jepp Lengter etter våren nå. Ska på verksted å fikse clutch, dekk osv.. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Da var felgen kommet. Så veldig bra ut Også fått lakket grunning og svart lakk.. Så stolene er snaart ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Hei Jonas. Du gidder ikke å ta et bilde av siden på bilen din slik at jeg får sett skikkelig på felgene dine. Hvis du får det til. vil jeg se hvordan det blir på bilen. Syns faktis dem var drit fete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Joda, skal gjøre det. Men det får bli i morgen. Er ikke vits å ta bilder med mobilen i mørket, viser ingenting.. Noen spesielle ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg tror du kanskje burde lage deg et varmeskjold til å ha mellom motoren og luft-filteret, så den ikkje suger varm-lurft fra motoren Ellers en veldig fin bil, og lykke til videre Satse på det blir e30 på meg og når jeg er 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå