JonasD Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Den er ikke original fra BBS desverre, ville ha en litt lysere farge. Blir nok å kjøre uten deksel helt til det er lakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Må du få de på bilen no da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Omboring istedet for adaptere daatruu..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 hvorfor droppa du adapter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Fordi. Jeg har vært i kontakt med Adaptec siden tidlig i April, jeg sa da at jeg var klar til å bestille på dagen, men han svarte jo ikke på mailen før en uke senere, da svarte han kun på et spørsmål av fem som jeg stilte. De er heller ikke klar med sitt nye design, noe som gjør at jeg må vente i minst en måned til, noe som jeg ikke har tid til da sommeren er her for lengst.. Skal høre med Storvik om de kan bore om, kanskje jeg har felgene på bilen ila neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 ja det er ikke noe særlig det nei, er desverre mange både private og firma aktører der ute som ikke er særlig service innstilt på mail, uten at jeg har noe erfaring med Adaptec da. Det finnes jo andre alternativer om du vil ha adaptere, men sikkert likså greit å borre de om blir gøy å se de på bilen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Da har jeg omsider fått bestilt adaptere, fra Purewheels.no , disse er da 2-delt og 35mm, noe som er for breit, men skal se om jeg får dreid de ned eller laget kopi i mindre gods. Har også lagt om 205/40 dekk på to av RC felgene, blir 195 fram! Satser på å få innpresset ned til ET0 (-5) frem, og ET10 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 dette blir pent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Ville lakkert senterlokka i samme farge jeg, også satt inn et sorte bbs-emblemer med gullfarget skrift ;D Det tror jeg hadde blitt veldig fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Ville lakkert senterlokka i samme farge jeg, også satt inn røde bbs-emblemer med gullfarget skrift ;D Det tror jeg hadde blitt veldig fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Helt korrekt, røde emblemer med gullskrift ville vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Eneste problemet er at de er utrolig vanskelig å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBS-Center-Cap-Gold-Red-67mm-56mm-Wheel-Caps-4Caps-/180676980803?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a112ff043 Evt økonomi-versjonen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-BBS-Wheel-Hub-Rim-Center-Cap-vinyl-decal-sticker-/250837375245?hash=item3a6712990d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Det dekselet passer ikke på disse felgene. Kun klistermerket som kan klistres over bmw merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Fyfaen! Dette ble RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå